torsdag 21. mai 2009

Med våren kommer gode minner

Jeg koser meg masse om dagen. Dagene blir lengre og jeg kan tilbringe masse tid i hagen og ute.
Det blomstrer i hele hagen nå, å jeg skulle gjerne tatt bilde av alle blomstene, men det hadde nok bltt litt for mye. Men et lite bilde av løytnanshjertene mine får dere tåle:)

Denne lille rakkern liker også at det er fint i været. Men vi har jo hatt noen regnskurer her, så da har hun holdt seg innendørs.
Nå er vi snart ferdig med å male huset. Med god hjelp fra familie så har vi kommet langt, så når vi er helt ferdig skal dere få se hvordan det ser ut:)
Å så over til noe kjempe gøy!
Jeg var så heldig å vinne en konkurranse hos damen med denne flotte bloggen Alvas hobby , vi har fulgt bloggene til hverandre siden vi startet begge to. Så av den grunnen syns jeg det er ekstra moro at jeg vant hennes konkurranse.

Gaven var flott pakket inn, og delt opp i tre deler. Det var så vidt jeg klarte å ta bilder av gavn før jeg åpnet den. det er så spennende vettu:)
Å se på alt det jeg fikk. Jeg viste jo hva jeg fikk, men det var mye lekrere på ordentlig. Et flott bilde, en pake servietter, en liten pyntefugl, en såpekopp med såpe og en vintage dame på et lite kort samt et sommerlig kort der det var skrevet koselige ord. Tusen takk Alva! Dette falt virkelig i smak.
Ha en flott helg alle sammen. For meg er ikke helgen før i morgen kveld, for jeg jobber fra kl. 06.45 i morgen. Gleder meg til en herlig helg.
Klem fra meg



7 kommentarer:

moa sa...

hei,hei kjære vennen -
så flinke dere er som maler, og maler..
så flotte gaver du vant - grattis!!
neida ingen langhelg på meg heller, skal jobbe i morgen, sååååå er det helg:0)
nattaklem fra meg

Lykkelita sa...

Så fin gave, så heldig du var:)
Nydelige løytnantshjerter...
God helg, etterhvert. Klem fra nord!

Unknown sa...

Så koselige gaver!! (jeg har rota meg ut i dag og kjøpt inn litt også...) ~ pakke i posten er kos!

Og for en skjønn liten vofs. Jeg har en noe større utgave, det ligger bilde av droget på siden min ;o), han er mammas gutt, altså. Veldig trofast og passer veldig på matmor.

Kos deg med helgen når den inntreffer,
god klem fra Nanni :)

Janne sa...

Så fin blogg du har.. Og det var fine gaver du har vunnet!

H elle K sa...

Hei, takk for hyggelig melding. Flott gave du fikk. Ha en fortsatt fin helg. Kristin

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Hei på deg!
Takk for koselig hilsen hos meg,morro at du likte gaven:)
Flotte de løytnatshjertene,og den herlige hundevennen!

Du lurte på hvordan jeg tar avleggere av Rhododenron, jeg tar ei grein av planten og legger ned på bakken med noe fuktig mose over greina og en stein oppå for å holde den nede.Så er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente, for det tar tid...
Men omsider er det dannet røtter under greina der steinen ligger, og den kan klippes av busken,tas opp og plantes der en vil ha den:)

Har nettopp kommet hjem fra hytta,hvor vi har hatt noen flotte dager. Var på loppemarked på lørdag, og fant litt av hvert..
Kommer nok et innelegg snart:)

Ønsker deg en fin kveld og ny uke!!
Klem:)

M sa...

Så heldig du var som vant den premien fra Alva!
Jeg er, som jeg har sagt til mange nå, så BARNSLIG begeistret over blogglandia konkurranser. Og siden jeg har min egen gående, forsyner jeg meg uhemmet av lodd både her og der.
(Se på listen på siden min om du vil ha noen gøye konkurranselinker!!)
Det er så oppmuntrende med pakke i posten, og så mye omtanke bak. Jeg har vunnet to trøstepremier, og er veldig takknemlig for det!
Klem fra meg