lørdag 9. mai 2009

Det er deilig å våkne...

...når det er lørdag:)


Og det er det nettopp idag. Så en god frokost gjorde seg som en perfekt start på dagen.

Her ser dere litt av det som ble med hjem igår. Te-koppen er ikke ny:)



Mannen min var en tur i byen idag for å klippe seg, da hadde han med denne flotte buketten med roser til meg. Å jeg koser meg når jeg får blomster:)


Det ble også tid til å bake noen wienerbrød med eple og vanilje. Kjempe deilig og ha hele helgen.



Og så over til putene jeg viste dere litt av igår. Her ser dere dem igjen. Jeg har sydd på noen silkebånd slik at jeg kan knyte dem fast til stolene.

Været var ikke så veldig bra idag, så det ble bare noen hastebilder ute, men her ser dere også et lite glimt av det nye utebordet mitt fra Nordal.


Disse stolene skal jeg ikke ha sammen med bordet. Jeg har noe andre stoler jeg holder på å pusse opp. Disse skal jeg vise dere senere en gang.


Så over til noe helt annet. Jeg har lenge ønsket med et slikt fuglebur som jeg ser det er mange av dere som har. Så når jeg var ute å shoppet igår ble det med et bur hjem.
Som dere sikkert ser så er det rosa, og det skal nok være en utrolig liten fugl om den skal kunne få plass inne i dette buret.
Men med litt hvit spraymaling og noen søte blomster så sjarmerer det hvertfall meg. Så behovet for et fuglebur er midlertidig dekket:)
Ha en flott lørdag og søndag folkens! Mange klemmer fra meg.

7 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Go`kveld..koselig innlegg...Ja lørdager er digg....Skal bli spennende å se stolene du pusser opp....Klem fra Maliva

Linn fra Solheim sa...

Det ser ut som om du har hatt en herlig lørdag ;-)
Fugleburet ble virkelig lekkert, det er muligheter å finne overalt.
Ha en videre god helg!
~Linn fra Solheim

Magdalena sa...

så vakkert lite fuglebur!
kjøpte forresten et nå hos Frøken Fryd, herligt å ha...
vakre roser ( lucky you...)

nydelige kopper,- alt er så bra hos deg...
kosleig å titte innomm...

gooood klem, magny ***

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Lørdager er herlige:)
Så mye flott hos deg, fikk veldig lyst så et wienerbrød:) og fugleburet ble rålekkert!
Du kan kunsten å gjøre det koselig rundt deg:)
Kos deg videre og ha en fin søndag!

Unknown sa...

Så deilig med roser fra mannen ~ !
Vi har alenehjemmehelg og det er helt stille i huset...veldig godt.

Så kos at du vil være med på Gi det videre-leken! Send navn og adresse til annikken40@hotmail.com, så kommer det noe i posten etterhvert...en koselig liten fredagspakke, tenker jeg :)

Klem fra Nanni~
og nyt søndagen!

M sa...

Det var et koselig bur.
Så heldig du er som har en mann som kommer med blomster til deg!

Solveig sa...

Så mange fine bilder!
HErlig med slike frokoster ja, å den koppen er så nydelig:)
Så lekkert fugleburet ble etter en liten makeover, fint med stemorene;)
Mm, hjembakst og vakre roser herlig stemning!