mandag 25. mai 2009

Jeg vil takke...

... alle dere som leser bloggen min her i blogglandia. Det er så moro å se hvor mange det er som legger igjen kommentar hos meg, som faktisk vil lese det JEG driver med i hjemmet. Tusen takk, dere gleder meg virkelig.

Jeg skal ikke skrive så masse i dette innlegget, men jeg vil gjerne vise dere noen av de mange blomstene som jeg plukket i helgen. Her ser dere liljekonvallene på spisestuebordet, markblomstene på kjøkkenbordet og heggen på vitrineskapet på kjøkkenet.



Jeg vil også vise dere et lite prosjekt jeg holder på med, jeg syr om mine panelgardiner til kapper. Jeg er egentlig ikke noe spesielt glad i panelgardiner, disse ble kjøpt litt spontant og ikke helt gjennomtenkt. Og jeg syns ikke det ble så galt.
Nei nå skal dere få gå å legge dere;) Ha en flott tirsdag, nå er det snart helg igjen.
God natt!

7 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

Så nydelig med markblomster..elsker liljekonvall, har plukket inn noen buketter selv også..lukter himmelskt!!
Koselig blogg du har!
Ha en fin dag!!

Lykkelita sa...

Vakker bukett! Så koselig det så ut hos deg!
Ha en strålende dag:)

moa sa...

..og jeg må få takke deg for dine kjempekoselige innlegg som du alltid har!
koser meg alltid her inne hos deg, og setter stor pris på dine alltid koselige kommentarer!
..moaklemmer

Crinoline sa...

Du er jo selv veldig flink til å legge igjen hyggelige kommentarer,takk skal du ha.Synes kappen ble veldig fin.Ønsker deg en fin uke.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Nydelige blomster!
Og så smart og forandre panelgardinen til kappe:)
Her har regnet i dag, og da er det kjekt å få unna noe inne..har derfor drevet litt forvandling...så gøy å se resultatet:)
Klem fra meg!

Vibeke sa...

Blir gøy å treffe deg, synes bloggen din er SÅ KJEMPEKOSELIG :o)
Nydelige blomster!

Kveldsklem,
Vibeke.

Solveig sa...

Så fint med markblomster:)
Nostalgisk og synes jeg. Plukket alltid i bøtter og spann til mine besteforeldre. Husker bestefar kun ville ha blomser plukket av meg da han lå på sykehuset;)
Du kan jo takke deg selv, når du har en så flott og fin blogg:)Er ikke rart vi kommer innom da.

Kjempe smart med den gardina må jeg si:)