fredag 8. mai 2009

Da var det helg igjen...

...og det er jo bare så fantastisk.

Idag har vi virkelig kost oss, etter middag bestemte jeg og mannen min oss for å ta en shopping tur sammen.
Det er alltid så koselig når vi får tid til det, og siden mannen min også er med er det ett bakkort ekstra, så da ble det shoppet litt mere enn planlagt.


Men først vil jeg vise dere to hjerter som også ble med fra KID her om dagen. Syntes de var så vakre, og de passet jo kjempe godt på de gamle dørene mine.
De gamle slitte dørene blir pent smykket med disse flotte sink-hjertene.


Som jeg sa så var vi å shoppet litt idag, jeg skal ikke plage dere med å vise frem ALT, for noe skal jeg spare til i morgen og en senere anledning. Men denne festlige baggen må jeg bare vise frem, den skal nok være med på noen handleturer og kanskje en tur på stranden i sommer.


Og sist men ikke minst disse flotte putene. Jeg kommer nok til å vise dem frem på nytt senere, for de skal nemlig ligge ute på de to cafe-stolene. Koselig og sommerlig mønster:)


Jeg har virkelig sett frem til denne helgen (akkurat som alle andre helger). Jeg hadde håpet på bra vær sånn at vi kunne bli någenlunde ferdige med å male huset. Men dette ser ut som vi bare må glemme, da det har meldt regn hele helgen. Men jeg får vel håpe på noen sol-glimt sånn at jeg kan vise dere det nye utebordet jeg har kjøpt og noen nye lykter:)
Nei nå bare skriver og skriver jeg. Nå skal jeg avslutte og heller skrive mer i morgen:) Ha en flott helg folkens.




5 kommentarer:

Hulda sa...

Så flotte de dørene dine var, helt lekre, altså.:) Med de to hjertene ble det jo enda finere. Har et slikt hjerte, det ligner, som jeg kjøpte i fjor på en interiørbutikk. Mye dyrere enn kids, dessverre..

Lekker bag også, og søte puter. :) Blir artig å se mer av det du kjøpte.

Josefine sa...

God morgen lille vennen min:)))

Så flotte dører du har i huset ditt. De var skikkelig sjarmerende...det var også de fine tingene du har kjøpt. Syntes du er flink å få fine ting for får kroner! Ønsker alle i huset en flott helg, ...stor lørdagsklem fra meg

Unknown sa...

Så koselig at du er med på konkurranse inne hos meg!!!
Det er jeg glad for!

Fikk selv gave i posten i går, så hyggelig og nydelig gave (sjekk innlegg ;o)..

FOR noen FLOTTE dører du har! Blir helt hensatt av slikt...

Ha en deilig dag!
Klem!

Bianca sa...

Så flotte dører!!
Ja det nye interiør fra Kid er bare så fint, og prisen er jo bare helt topp :D
Putene er også kjempe skjønne, skikkelig sommerputer :)

Solveig sa...

Wow,så utrolig vakre dører!!
Er ikke lite missunnelig her jeg sitter! Åh,så vakkert med de hjertene:) Heldig du.