mandag 29. desember 2008

Romjulsshopping

I romjulen er det mye salg, og dette er det jo bare og benytte seg av. Og serlig om man har fått penger eller gaver man vil bytte til jul. Jeg føler jeg har gjort noen kupp hvertfall.
Jeg fikk en ildfast form fra glassmagasinet, siden jeg har 4 stk. fra før byttet jeg denne. Med 200kr i mellom fikk jeg 4 stk. porsgrund porselen middagstallerkner i mønsteret mini strå. Dette syntes jeg var veldig greit. Har alltid likt mønsteret strå, og nå kan jeg endelig begynne å samle selv.

Jeg kjøpte også den festlige pokalen, den var ikke på salg da. Men de hadde bare en igjen, og jeg hadde såååå lyst på den. Så den ble også med hjem.

Jeg har tittet på dette kaffe serviset en stund. Men det har aldri blitt til at jeg har fått kjøpt meg det. Siden jeg fikk et fat jeg skulle bytte fra samme butikken så fikk jeg kjøpt meg to sett. Da søstern til en venninne av meg var her, sa hun at dette var en utgående modell. Så jeg skynnet meg opp dit og skulle til å kjøpe 4 sett til. Men da sette nå var satt ned til 50,- (det er det man kaller salg) slo jeg til å kjøpte like greit til 12prs.
Jeg måtte jo prøve det nye serviset, så jeg har koset meg med en kopp te. Og koppene var hvertfall godkjente.

Ja, så nå er det bare å løpe og kjøpe mens salget er, for de som har noen kroner igjen etter jul;)

5 kommentarer:

Torunn sa...

Så mye fint du har fått kjøpt da! Lurt å benytte seg av salget gitt :-). Jeg for min del må stå over salg denne gang. Penga fikk jo bein å gå på i Roma, så nå må det strammes inn litt :-). Men når man er på en så deilig ferie bryr man seg liksom ikke om at løen koster 80 kr. Det var verdt det!

Klem

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Kjære vene så mye vakkert du viser!
Det servise var virkelig lekkert.
Jeg har mani på lykter, og ble så begeistret for lyktene dine... sukk.. Tør ikke tenke på hvor mange jeg har stående her og der... og nå som salget er i gang..
Ønsker deg en flott kveld!!

Solveig sa...

Hei hei:)
Da kommer jeg endelig innom..
Har tatt helt bloggefri i jula.
Takk for koslig kommentar nå.

Så masse fint du har fått tak i!
Strå mønsteret er veldig fint, liker det godt jeg og:)
Kjempe fint det servicet og, det har jeg faktisk sett på selv..Men så var det det om hvor mange man trenger da? hehe!

Ønsker deg et godt nytt år:)
Håper du får en super feiring!

Josefine sa...

Hei på deg.. så fine ting du har kjøpt! Takk for koselige treff i år, håper vi sees i året som kommer også:) Ønsker deg og dine et riktig GODT NYTTÅR!! Klem fra Josefine

KATE ♥ sa...

Å ja, Mini Strå er flott. Det var skikkelig fint det andre serviset også. Vet du jeg var så heldig å få 12 Mini Strå i julegave av mine 4 døtre. Den eldste dattera mi bor i Skien ,og har gode forbindelser, så jeg tror de fikk noe rabatt. Men guri , for en flott gave. Jeg ble kjempeglad.
Mvh Kate