mandag 8. desember 2008

2 Søndagen i advent, Sverigetur og svibler

Dette har vært en hektisk men koselig helg. På lørdag var jeg i Sverige med to kammerater av meg. Mannen min måtte være hjemme med hunden da vi ikke hadde funnet noen til å passe henne mens vi var borte. Så vi dro avsted, jeg fikk kjøpt det meste på handlelisten, kjekt å ta en sånn tur før jul. Da er brusen og godisen reddet av svenskepriser. Kjøpte også litt mat, kyllingfillet og bacon. Det er kjekt og ha.



På Søndag fyrte vi på ennå et lys i adventstaken. Det går så fort, men det er jo igrunn bra. Da er det ikke så lenge å vente.
Som jeg nevnte tidligere så har jeg jo pyntet litt til jul. Her ser dere noe av det som er satt frem.

Mens svibler og lys er det ikke mangel på her i huset.
Vidre på søndagen gikk jeg en tur med hunden. Det var kjempe kaldt, men da blir det desto mer behagelig å sette seg i sofan med en kopp kaffe og julekaker etterpå.
Mannen min og jeg spiste en god søndagsmiddag, før vi fikk besøk. Da var det frem med kaffe og kaker igjen. Etter en ellers stressende helg var det deilig med en rolig søndag.
Nå skal jeg straks på jobb. Ha en fin dag alle sammen.


6 kommentarer:

Solveig sa...

Hei hei:)
Travel og effektiv helg på dere da ja skjønner jeg.
Godt å få handlet inn litt diverse godt fra Sverige da:)
Så mange fine svibler du har!
Synes du hadde det så lekkert på det fatet;)

Ønsker deg en super dag!

Josefine sa...

Hei:) Så fint du har pyntet til jul! Koselig med røde gardiner, og flotte lys. Høres ut som dere har det kjekt i adventstiden..og det er jo det som teller:) Klem Josefine

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så flott det brettet ditt er, med lys og svibler. Kjempekoselig!!
Ønsker deg en super kveld!!

Solveig sa...

Hei hei:)
Du har da mer enn nokk tid til å finne fram julepynten enda;)
2 uker i dag!
Jeg skal prøve å vente med nisser og resten enda ei stund.. Men er ivrig veit du.. Men blir like fort lei! Det blir litt mye av det gode, men like trist å pakke bort hvert år og.

Er enig i at 1 og 2 juledag er koslig da:) Men etter det er det liksom over for min del.

Så fine julegardiner du har, er det de du har på kjøkkenet??

Stor klem!

Solveig sa...

Ja du har nå egentlig rett i det da, at man fort blir lei julen om den varer for lenge!

Blir julestemning uten tre og da:)
Jeg er allergisk, hadde ikke tenkt til å ha noe i fjor (første år i egen leilighet) men så fikk vi et kunstig med lys,gammel stjerne og pynt av noen. Så da ble det jo likevell;) Tar det fram i år og.

Ønsker deg en super dag:)

Unknown sa...

Så mange søte kommentarer du får :D

Hadde det koselig i Sverige :D
Ville bare kommentere og si at jeg leser bloggen din vennen :)

-Ludvig