mandag 15. desember 2008

Jeg!!!? Har fått award!

Så utrolig morsomt. Jeg har liksom trodd at bloggen min er litt for kjedelig til at jeg skulle få noe sånt. Men tror du ikke at den søte damen fra Størhuset har gitt meg en award. Tusen takk! Dette var kjempe morsomt.



Jeg vil veldig gjerne gi den vidre til:

solveig-min verden : Fordi du alltid gjør meg så glad av innleggene dine.

Som mine dager er : Fordi jeg syns bloggen din er så flott med alle de fine bildene du tar.

Alvas hobby : Fordi du er så kreativ.

Josefine's Verden : Fordi jeg liker så godt den hjemmekoselige bloggen din.

Og til slutt vil jeg gjerne får gi den tilbake til Størhuset fordi jeg digger bloggen din og alle de fine gamle tingene du har.


3 kommentarer:

Solveig sa...

Hei:)
Først av alt, gratulerer så mye med award!!
Du har absolutt ikke en kjedlig blogg!
Du har jo en kjempe fin en,med masse fine bilder fra et nydelig hjem:)

Tusen tusen takk!!
Så utrolig koslig av deg:)
Nå ble jeg glad;)

Har liksom "funnet" hverandre i den store blogg verden vi. Alltid koslig å bli kjent med noen som deg:)

Du får lage en liten hinte liste du og;)

Anne sa...

Så spennende blogg du har da, har kost meg litt her en kveldsstund jeg nå :-)

Bare falt helt plaask for den døren du har over sengen din... knæsj!!

Fin adventstid videre til deg.

Sissel sa...

Hei!
Stakk innom bloggen din og tittet rundt...
bloggen din er fin den!mange fine bilder !!!
Gratulerer med award!!