torsdag 18. desember 2008

Gull og glitter. Nå er det jul....

Nå nærmer juledagen seg veldig her. Det er bare 6 dager igjen. Og mye som skal gjøres, men her har jeg hvertfall fått opp litt gull og glitter.

Men først vil jeg vise dere et bilde av min nydelige hund.


Ja og så over til litt gull og glitter. I julen går det meste i gull og rødt her.
Jeg syntes denne lyskronen er så kjedelig, den skal med tiden spaylakkes hvit og pyntes med prismer. Men det er så mye som skal gjøres hele tiden, og man rekker ikke alt. Så den fikk en litt annen makeover nå i julen, jeg hadde mange pyntesnorer med perler på. Disse ble festet på kronen og deretter festet jeg på noen julekuler. Litt spesielt kanskje, men litt personlig preg har ikke skadet noen;)


Spisestuen. Duken fikk jeg av min bestemor for noen år siden. Jeg syntes en er kjempefin og det er like moro å legge den frem hver jul. Den er pyntet med heklede mellomlegg og broderte dompapper.

Slik ser lyskronen ut, bilde er kanskje litt mørk.


Jeg må vise dere litt shopping igjen jeg da. Fant dette på Rimi idag. Gammeldagse spisebrikker/kjøkkenhåndkler og grytevotter. Disse gjør seg sikkert fint på kjøkkenet. Koselig med dette grove stoffet.



Fine stoffer, to forskjellige mønstere, men de fungerer likevell så fint sammen.
Ha en fin dag alle sammen.




5 kommentarer:

Størhuset sa...

Så fin voffsen din er, sjarmør:0)Er så glad i hunder, har alltid hatt det.
Lysekrona di var kjempefin, så ikke duken så godt, men er jo ekstra stas med det en har fått av noen du er glad i. De brikkene var jammen fine, tror jeg må innom Rimi å se om de har sånne her. Ha en fin dag.

Unknown sa...

Fint bilde av henne.

Josefine sa...

Hei.. for en nydelig hund du har. Kjekt med dyr..vi mennesker trenger det:) Fin spisestue også!
Klem fra Josefine

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Lysekrona ble super!
Morro å forandre litt på ting, ikke bestandig så mye som skal til, flott ble det!
Og den hunden var en liten hjerteknuser... kjekt med dyr, livet ville ikke vært det samme uten.
Ønsker deg ei flott helg!

Solveig sa...

Hei hei:)
Nydeige bilder fra deg!
Og for en søøøøt hund du har, litt av en sjarmis kan du si:)

Synes du har fått det fint og julete hos deg nå!
Kjempe fine rint du fikk tak i på Rimi, de har litt av det meste der da skjønner jeg:)

Ønsker deg med det samme ei riktig god jul!! Håper du får noen fine og rolige dager med familie og venner:)

Stor juleklem til deg!!