søndag 28. desember 2008

Romjul...

Ja da er vi godt ut i romjulen. For meg er den delevis over, for det er jobb i morgen. Litt trist, men greit å komme tilbake til hverdagen.
Her har det gått i ett siden julaften, det har vært julemiddager hver dag. Og lite tid til å bare sitte ned å slappe av. Men sånn blir det fort i julen, men alt i alt har det vært en fin og vellykket juleferiring.

I går ble det 3dags feiring med venner. Så her var det dekket opp med spekemat og tilbehør. Og det ble en veldig velykket kveld. Med masse moro ut i de sene timer.

Ellers har jeg brukt dagen til å rydde bort julen, for meg er juletiden ferdig nå. Så det er like greit å komme seg tilbake til hverdagen. Og dessuten her jeg jo fått så mange fine ting som jeg gjerne vil sette frem.

Her ser dere noe av det jeg fikk:



Mamma var en tur innom igår for å hente hunden vår. Hun skulle passe den mens vi hadde folk. Og da hadde hun med seg denne fine potten med asalea. Selvom dette er en juleblomst så fikk fargen meg til å føle at det var et friskt innslag etter alt det røde (denne er altså rosa).
Jeg håper ellers at dere alle har hatten fin jul og romjul. Og at dere koser dere masse med den lille tiden som er igjen av året.
Klem fra Japsee

3 kommentarer:

Hulda sa...

Så fine lykter du har stående utenfor. Og nydelig asalia. Jeg skal også på jobb i morgen, men har fri igjen etter det. Godt! :)

Størhuset sa...

De lyktene var herlige! Fikk et par
azalea jeg også, synes ikke de er så julete. Ha en fin dag!

Solveig sa...

Godt å høre at du har hatt ei fin jul da:) Men travelt..
Kjempe fine julegaver du har fått;)