mandag 4. mai 2009

Ny lysestake i uterommet

Hei alle sammen. Det er nå igjen en stund siden jeg blogget sist, men sånn blir det bare i perioder tror jeg. Her er det uterommet som står i fokus, dere vet jo sikkert til nå at vi maler huset. Det går virkelig frem over og jeg er super fornøyd med fargevalget.

Når alt annet blir nytt er det lett å falle for fristelsen til å kjøpe litt annet også som er med på å forme uterommet, noe jeg da har gjort i det siste.


Jeg fant denne flotte lysestaken på et lagersalg. Jeg syntes de var så flott så den måtte bli med hjem. Litt kjedelig syns jeg det var at den var så mørk, passet jo liksom ikke helt inn hos meg.


Men da jeg kom hjem og fikk tatt en nærmere titt på den viste det seg at den kunne demonteres, slik at jeg kunne spraylakke den uten at klasskulen på midten ble farget.
Så her ser dere resultatet! Flott hæ?!
Den skal få lov til å stå ute i sommer, og kommer sikkert til å bli kjempe koselig på kveldstid. Her får dere også en sniktitt på hvordan fargen vi har valgt ser ut.
Ha en flott mandag alle sammen.




8 kommentarer:

moa sa...

hei kjære deg -
oj - så koselig dere lager i stand uterommet..fargevalget var jo helt nydelig! og kjempesøte stoler og bord..og så er det jo litt gøy å kjøpe inn de små detaljene, som lager prikken over i`en...
her får dere nok mange flotte stunder fremover!
ha en fin kveld -
moaklem

Bianca sa...

Oi ja, den blei KJEMPE lekker ja!! Kjempe nydelig uteplass dere har også :)

moa sa...

hei igjen -
..ja det er voksduk!
ikke værst å finne en som både er søt og se på, og i tillegg veldig grei å tørke av, når jeg søler kaffe, hihi...
nattaklem fra meg

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Den lysestaken ble bare lekker da!!
Tenk så lite som skal til for å forandre en ting totalt:)
Og så er det så morro med slike forandringer..
Ønsker deg en herlig tirsdag!!

Unknown sa...

Den var jo bare VAKKER!

Klem fra Nanni

Lykkelita sa...

Så fin lyseestake og det ser ut til at huset blir lekkert. Så flott med ny farge, vi skal male opp huset, men bytter ikke farge. Greit nok, den antikkhvite fargen er fortsatt grei i mine øyne.
Kos deg i ettermiddag:)

Størhuset sa...

Nydelig!

Balke gård sa...

Hei, dette var en fin blogg!!! Lysestaken er kjempefin, smart å beholde glasskulen. Ha en fin helg!

Klem fra Marianne