søndag 17. mai 2009

GRATULERER MED DAGEN!

Gratulerer med dagen! Her er det strålende sol og i koser oss masse. Vi har sett barnetog og spist is, så nå er det tid for å slappe av litt.



Vi skal ha folk senere idag. Det blir grilling sammen med venner og familie. Så her er bordene dekket og klare til bruk.


Jeg sitter nå i skyggen og bare slapper av. Det er ikke så lenge til russetoget går, så jeg får vel få med meg det før gjestene kommer.



Kake er også bakt for anledningen. Pyntet med stemor ser den delikat og vårlig ut, blir godt å kose seg med til kaffen etter grillingen.


I anledning nasjonaldagen så legger jeg ut et bilde av meg selv med mine to små kjeledyr.
Jeg trodde ikke at jeg skulle blogge bilde av meg selv noen gang, men der ser dere; det blir ikke slik man planlegger alltid. Man blir bare rett og slett litt revet med...




Håper alle dere andre også har en flott dag. Her har vi ennå mye i vente, så jeg takker for meg nå og kommer sikkert med oppdateringer senere.

Klem fra meg

13 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Gratulerer med dagen til deg også. Og så fint å se bilde av deg og dine gode venner. Føler jeg kjenner deg litt bedre når jeg vet hvordan du ser ut ;-)

Kos deg med dagen. Det gjør jeg.

Unknown sa...

Og gratulerer med dagen til deg!! Jeg havnet på sykehus med lungebetennelse, er hjemme på perm, savner dere bloggedamer, men må bli frisk....
Kanskje jeg kommer hjem i morgen..

Klem fra Nanni

Unknown sa...

Og så vakkert du har dekket til gjester....!

Nydelig å se på!

anneskreative sa...

Hei,,,,så hyggelig.
Grtulerre til degogså,,,,kos deg med venner og ha en fin dag.....
Vi er utrolig heldige med vær og alt her i byen,,,så dette har jo vært en topp dag.
Klem anne

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Gratulerer med dagen til deg også!
Så koselig med bilde av deg og dine firbente venner:)
Riktig flott bord du har dekket, gøy å pynte ute og kose seg ved bordet..
Har hatt fantastisk 17.Maivær med over 20 grader, så herlig!! Ikke hver gang det er slik:)
Ha en fin kveld!!

Josefine sa...

Heisan!

Så flott du har pyntet 17 mai bordet ditt...håper dere hadde et vellykket måltid. Det tror jeg nok med de skjønne kakene du har laget...kjempesøte var de:)

Og så koselig det var å se bilde av deg og dyrene dine!!

Ønsker de en fin ukestart i morgen...stor klem

moa sa...

hei kjære vennen -
..og 1000 takk for koselig hilsen av deg i dag!
så koselig bilde av deg og dine 4-bente..herlig!
..og kaken din pyntet med stemor, var jo bare dånevakker!
håper dere har kost dere masse i dag med grilling og besøk..
Ha en strålende ukestart i morgen!

Crinoline sa...

Vel overstått. Så hyggelig å se et bilde av deg og dine firbente. Nydelig bord du har dekket og en flott pyntet kake.Ønsker deg en fin uke.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

GRATULERER du er vinner av konkuransen min!!
Send meg din adresse på:alvashobby@yahoo.no så sender jeg premien så snart jeg kan:)
Ha en flott dag!!

Malys krok sa...

Nå kom jeg inn, ja. Lurer på om jeg ikke har vært er før en gang.

Vil iallefall gratulere deg med seieren i Alvas konkurranse! tipper du får mye glede av å pynte med det der. Så veldig fint ut, hun er jo så flink.

Fint bilde av deg og dine småvenner. Ha det godt. Hilsen Margit.

Vårt Hus sa...

Heisann, håper du hadde en fin feiring i går. Heldige gjester også som kom til sånn et fint dekke bord.
Ha en fin uke, kos Yvonne

M sa...

),O
lö,)
l),
l
Titter innom!
Så pent du har det!
Og så skjønn både du og
hundene dine er!

Ha en strålende aften, klem fra M

Solveig sa...

Oi,saå utrolig lekkert du har pyntet! Sommerlig og romantisk stemning ute:)
Perfekt vær også.
Så fint bilde av deg og sjarmøren din;)