torsdag 28. mai 2009

Jeg fant jeg fant...

... en gave i postkassen min idag:)
For en stund siden ble jeg med på en gi det vidre lek, og jeg var så heldig å være en av dem som fikk gave.

Og idag lå den her, den er fra Nanni med den flotte bloggen: Nannis verden.

Den var koselig innpakket med et mønstret gråpapir, hampetau, gavetråd og en moccasjokolade (som jeg koste meg med mens jeg pakket opp).

Inni lå denne flotte te-lysestaken sammen med disse flotte serviettene. Kjempe koselig gave, tusen takk Nanni:)
Om du har lyst til å være med på Gi videre-leken, så er det de tre første som skriver på dette innlegget og som ønsker å være med, får en gave fra meg innen 365 dager. Så skal dere selv gi videre til tre innen 365 dager... SÅ først til mølla og med et ønske om å delta... Gavene her er alt innkjøpt, så det kommer nok ikke til å ta så lang tid. Husk og skrive i kommentaren om du vil være med eller ikke. Så send meg en mail med navn og adresse til: mew_86@hotmail.com
Ha en flott kveld alle sammen. Nå er det snart helg JOHO!

8 kommentarer:

moa sa...

hei kjære venn -
..grattis med kjempesøt gave!
nydelig kort også..
kos deg med gaven - og nå kommer visstnok sommeren for fullt til oss...masse sol og varme, ah!!!
(jeg ønsker ikke å bli med på gave-leken)

moaklemmer

moa sa...

...høres ut som du har hatt en jøst pørfekt dag, helt etter min smak, hihi...!

Unknown sa...

Heeei,
så koselig at du likte gaven :o), innkjøpt på lokal hobbybutikk, koser meg der.. :o)
Jeg melder meg ikke denne gangen til Gi det videre, men måtte bare skrive litt, da vet du :o) Er visst uansett med i en ny runde, men har et år på meg ;o)
Ha en deilig langhelg...
Jeg har vært litt sliten og off-blog, men måtte inn en tur nå :o)
Klem, Nanni ~

Frk. T sa...

"hva fant du nå da?".. Hihi, måtte bare skrive det når jeg leste teksten på innlegget ditt!!

Så koselig med pakke i posten, kjempefin gave: )

Nå er det straks fredag, håper du får en nydelig helg: ) Nyt sommerværet..

Klem Frk T

PS: Jeg vil heller ikke være med på gaveleker)

Vårt Hus sa...

Så heldig du er- alltid morro med pakke i posten. Ønsker deg en alletiders flott helg.
Klem Yvonne

Crinoline sa...

Hei.Så søt gave du fikk.Ønsker deg en fin pinse.(jeg ønsker ikke å være med på gave leken)

M sa...

Heisan, takk for at du kom innom, og god helg til deg også.
Jeg er allerede med på leken, så bare en god klem fra meg altså!
Heldig du som får pakke fra Nanni`en!!
:D

Vårt Hus sa...

Hei igjen kjære deg.
Det var så mange som ikke ville være med på gave leken. Betyr det at det er vanskelig å føre leken videre... Vel, jeg kan godt bli med, siden jeg aldri har deltatt på noe sånn før.
Klem Yvonne