tirsdag 5. mai 2009

Mere oppussing til uterommet

Ja nå har jeg virkelig fått blod på tann. Her går det i å friske opp det man har og få det virkelig koselig til utetiden setter inn for fullt.Når vi kjøpte huset fant jeg denne sjenken i boden. Jeg syntes den var sjarmerende og slitt. Ikke alle har delt det samme syns punktet som meg, men det spiller da ingen rolle;) Jeg hadde den ute i hele fjor sommer, men i år har den fått en liten make over.

Jeg har vært en tur på KID idag, der fant jeg disse flotte olje-lampene som gjorde seg flott på sjeken.

Her ser dere sjeken slik den står nå, det er ikke så lett og se men jeg har festet en voksduk på toppen av den. Duken fant jeg også på KID, de hadde fått mye fint der som falt i smak.


Kremfarget duk med blå roser, syntes den var virkelig frisk og fin.



Med blomstrende pelargonia og de nye olje-lyktene er sjeken klar for sommersessongen.
Ha en flott tirsdagskveld alle sammen:)

13 kommentarer:

Lykkelita sa...

Så fint det ble! Herlighet - du har virkelig sett en skatt i det de fleste ville brent på et
St.Hans-bål! Lekkert ble det:)
Olje-lampene må være nye, har ikke sett dem på Kid - *løper og kjøper*...
Ha en fin kveld!

Andre etage sa...

Så fine de oljelampene fra kid var. De må sjekkes ut...
De har mye lekkert på kid.

Så fin blogg du har:)

Ha en flotters kveld!

Josefine sa...

Hei på deg...så fint dere får det i uterommet! Skjenken ble kjempefin..og praktisk. Kjekt å ha hyller til både potter og mat!
Skal si dere er flinke og står på..dette blir kjempefint:) Vårklem fra meg

Hulda sa...

HERLIGHET, så flott det ble! Virkelig skjønt! Du har virkelig et alle tiders uterom. Falt for de grå veggene i bakgrunnen. Likte de oljelampene fra kid og duken. Var der i dag, skulle ha et sett med hageredskaper, men det hadde de ikke fått enda.

Anitas hus sa...

Å for en herlig sjenk! Ja, det er ikke alle som ser på gamle slitte ting med samme øyne som oss^^,) I mine øyne er den vakkert slitt:)

Var på kid i dag jeg også, såååå mye fint de hadde fått inn og så latterlig billig, me like! Jeg kjøpte også de olje lampene+++;)

Ps. Sofaen min er fra Skeidar og putetrekkene har jeg bestilt på La redoute:)

Ha en fin kveld!
Klem fra Anita:O)

moa sa...

hei,hei..
herremin - så nydelig det blir hos deg! den sjenken var jo bare helt herlig..!
gøy at du deler med oss!

nattaklem

My home is my Castle sa...

Åhhh så nydelig :))
Klem,kari

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Du verden så flott du har fått det!!
Dette var virkelig lekkert,så koselig å ha en slik plass ute:)
Og de oljelampene er råfine, var på kid i går jeg også, de har jo fått så mye fint...
Ha en fin onsdag!!

Unknown sa...

Utrooolig sjarmerende!

Gamle ting skaper slikt miljø ~ nydelig og inspirerende...

Klem fra Nanni

Størhuset sa...

Var jammen smart å ha den voksdukern oppå skjenken, som jeg synes var stilig! Så i katalogen til Kid at det var myr fint, må sjekkes!

Magdalena sa...

stiiililg uterom...
var på kid idag,- her var ikke de tingene med kurver kommet,- kjøpte dørmatte ( gummi, men smijernstil)
god maiklem~~~'

Marie sa...

Så mye fint du har! Forelsket meg i de dørene dine! Fantastiske! De hadde mye fint på Kid nå ja! Jeg skal på shopping til uka før alt det fine blir utsolgt ;-)
Så du bor i Larvik? Jeg bor i Sandefjord ja.
Klem

Lisas hjem og skatter sa...

uterommet ditt er bare bitt kjempefint :)
der blir det koselig å være til sommern!!

har selv samme lampa fra kid, liker den kjempegodt!! :) Kid har forresten masse fint nå.. kjøpt en hel masse :)

ha en fin kveld videre :)