søndag 10. mai 2009

Helgen er på hell

Og jeg skal ikke klage, for det har vært en flott helg. Men litt usikkert vært har det vært, så da er det heller innesysler som står for tur.

Men det er ikke enkelt når det man virkelig vill er å være ute og kose seg i hagen.
Med en kopp kaffe, wienerbrød og bloggen så hjelper det jo litt.
Innimellom var det litt sol, og da grep jeg etter solbrillene og fortet meg ut for å nyte de edle solstrålene:) Mannen min fikk til og med malt litt på huset mellom regnskyene.
Håper dere alle sammen har hatt en like flott helg som meg. Nå sitter vi å nyter det siste av helgens goder nemlig å være usunn:) Ha en flott uke folkens.

15 kommentarer:

Hulda sa...

Skal si du koser deg på bloggeplassen din. :) Så deilig ut med stemorsblomster og wienerbrød.

Laila -Karin sa...

Hei
Koselig her hos deg , og den lysestaken du viste var virkelig
flott.
Ha en fin uke

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Kjekt å kose seg litt inne når det regner..
Regn her også, men det ble en liten tur ut. Så har jeg og mannen vært på kino og vips så er helga over..
Ha ei flott ny uke!

moa sa...

hei kjære deg -
og takk for koselig hilsen fra deg - kommer så x-tra godt med når man ligger rett ut..
ser du hatt en deilig helg, så godt å ha det i ryggen, når man starter opp på en ny arbeidsuke i morgen..
moaklem

Crinoline sa...

Hei,så koselig dette ser ut.Mai kan være en lunefull måned med hensyn til vær.Hos oss har det blåst noe forferdelig.

Unknown sa...

Innekos er også godt :o)
Vi har hatt en deilig innedag med kaffe, blogg, facebook, aviser...

Koselige bilder hos deg, som vanlig ~

Klem/nanni

Josefine sa...

Heisan...høres ut som du har hatt en fin helg ja! Ser veldig koselig ut ved databordet ditt...skjønne blomster:) Og de druene så veeeldig gode ut...

Ønsker deg en fin ukestart...stor klem

M sa...

Det var en fin bloggeplass!!
Jeg har søvnproblemer i natt....veldig kjedelig...så da ble det kanskje litt vel mye blogg, men men....sovner vel over tastaturet snart?
),O
lö,)
l),
l
Jeg håper at du tar turen innom meg og er med på Norgesglasskonkurransen min.
Klem klem

Vårt Hus sa...

Tusen takk for alle de koselige komentarerne du skriver til meg. Setter så utrolig pris på dem. I dag skal jeg faktisk reise til Larvik! Må bort i forbindelse med jobb, og skal hjem igjen i morgen. Jeg håper jeg får en ledig stund, slik at jeg kan få sjekket ut om der er noen fine butikker som er verdt et besøk. Klem Yvonne

Solveig sa...

HEi hei:)
Endelig tilbake, og jeg har savnet bloggen din sånn.. Nå får jeg ta med en oppdatering her;)
Så fin bloggeplass du har, herlig å se at du koser deg.
Hehe, du høres ut som meg, bortsett far at jeg løper ut får å sette blomstene mine i de dyrebare solstrålene,hehe!

Ofelias Hus sa...

Tack för dina vänliga ord hos mig...
Ang. leverans till Norge så är det ganska dyrt...det som mina norska kunder har gjort, är att de har beställt hem till sina bekanta i Sverige...som i sin tur har tagit det till dem...långsökt kanske...

Men allt är möjligt, så vill du väldigt gärna beställa så skickar vi såklart till dig.
Du kan i så fall höra av dig om vad som du vill handla, så kan jag kolla upp exakt vad frakten blir innan du bestämmer dig.

Kram,
Anette

Vårt Hus sa...

Tusen takk for kommentaren din. Det ble desverre ingen tid for shopping i dag, men som sagt håper jeg virkelig ikke det var siste gang jeg var på besøk i Larvik. Kanskje jeg sender deg en mail neste gang- så kan vi ta en liten shoppingtur.

My home is my Castle sa...

Hei på deg :)
Tuuusen takk for den flotte gaven :)))
Såå mye fint da !!!! Du er snill du :))
Jeg skal lage et innlegg om den så fort jeg har litt tid til overs ;)

Ha en fin dag
Her skinner solen :)

Klem,Kari

Solveig sa...

HEi hei:)
Så fine kommentarer du har lagt igjen hos meg,takk for det søte snille deg!
Godt det er flere enn meg som synes 4000kr for et salongbord er mye penger. Synes mange i bloggverden bruker mye penger på møbler, det gjør ikke jeg. Bruker egentlig ganske lite:) MEn mye man kan få til fordi.
Så nydelig den te koppen din! Den vart utrolig fin:) Slike får man ikke for mange av. Den lille fløtemuggen med blomster, jeg tror mamma har en slik og kaffe service.

Håper du har like fint vær som meg- strålende sol!
Og en super torsdag:)

My home is my Castle sa...

Åhhhh kjære Ida....
Jeg beklager såååå mye.. Jeg fikk jo frø og, men ble så ivrig at jeg la dem klare til å sås ute i boden....Og deretter "glemte" jeg dem...
Håper du kan tilgi meg. Det var IKKE meningen...
Skal legge bildet av dem ut NÅ sammen med de andre...

Stoor sorryklem fra meg