onsdag 4. februar 2009

Snø, snø og atter snø. Men inne er vi som katt og hund.

Her laver det ned igjen. Åååå jeg er så lei snøen. Jeg venter bare på at solen skal titte frem og smelte alt sammen. Men det ser ut til at jeg må vente litt til.

Som jeg har sagt tidligere så holder vi på å pusse opp kjøkkenet. Og det har gått over litt tid, men det er bedre for lommeboken sånn. Igår fikk vi lagt på de nye benkplatene, vi må ennå vente på å legge alt sammen fordi vi må ha rørlegger til å bytte noen rør til vasken. Men her ser dere den ene siden. Vi har valgt heltre, mere presist bøk.



Som jeg skre; inne er vi som hud og katt. Jeg lovet jo å vise dere bilde av den nye pusen min. Det er ikke så lett og ta bilde av henne. Men her har dere et bilde av hunden og katten sammen. De bruker det meste av tiden sammen til å leke og sove. Så litt mere action i stua blir det:)


Vi rydder på jobben for tiden. Og sjefen min fant 5 gamle strisekker som hun hadde tenkt til å kaste. Dette syntes jeg var synd, for de var jo så flotte. Jeg har tenkt til å bruke en av dem til å lage en pute, men de andre vet jeg ikke hva jeg vil gjøre med ennå. Kom gjerne med tips og ideèr.


Ha en flott kveld og en god torsdag alle sammen! Klemmer fra MEG:)



3 kommentarer:

Hulda sa...

Bra at katten og hunden går overens da. Er jo ikke alltid det går så bra. :) De striesekkene var stilige. Du kan jo ha en hengende over en stolrygg, kanskje. Eller brette noen sammen og ha liggende på en hylle. De er jo dekorative med skrifta på. Går jo an å henge noen opp med treklesklyper på en hyssing.. mange muligheter. :)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Blir ordentlig fint på kjøkkenet ditt, lyst og flott!
Sekkene var fine med skrift på, kan brukes til mye de.Det går jo ann å sette en stor krukke/blomsterpotte oppi(til litt store planter), og knyte rundt et bånd/sløyfe eller blonde oppe ved kanten.Fint med blonde mot det røffe/grove stoffet i sekken..mulighetene er mange.
Morro at hund og katt kan leke sammen, de er jo så søte!
Ha en toppers dag!!

Christine Louise sa...

Så søt hund og katt :) Nydelige :)
Så heldig du er som har fått slike finne sekker da :) Lykke til....