torsdag 12. februar 2009

Inne sysler...

I det siste har snøen bare lavet ned, og det har ikke vært mye og være ute etter vis man ikke skal måke. Så da er det greit å få unna noen prosjekter inne.


Blomstene som har stått i "dvale" en stund pga avblomstring kommer nå frem i vinduet. I kjøkkenvinduet har jeg plassert to av mine orkidèer, dette vinduet trives orkidèene i, så gleder meg til å se noen knupper.
Jeg viste jo et bilde på morsdagen av kjøkkenbordet mitt, og her ser dere det igjen. Mor-koppen har fått lov til å stå. Og har nå fått selskap av en av de blå-hvite koppene jeg kjøpte på loppemarked. Den store hortensian er nå byttet ut men en liten avklipp. Den står så fint på kjøkkenbordet.

Jeg kan ikke annet enn å legge med et bilde av dyra. De er så rare, dette bilde ble tatt sent igår kveld. Da lå de sammen i sofan og kosa.

I et tidligere innlegg fortalte jeg at jeg holdt på å male en sjenk, og da sa jeg at jeg skulle blogge den når jeg var ferdig. Det tok litt tid, men her kommer det. Den ble jo selvfølgelig malt hvit, den har nå fått plass på soverommet, der jeg syntes den gjør seg veldig.



Slik så den ut før, jeg tror jeg gav 75kr for den på et loppemarked. Ikke det beste bilde, men jeg tror ikke det er nødvendig med noe bedre før bilde:)

Dere får ha en flott dag alle sammen. Mange klemmer fra meg:)




5 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin blogg du har, det blir sennende å følge med på hus prosjektet ditt!

anneskreative sa...

Hei,,,,koselig innlegg,,,,sånn med litt av hvert.
Skjenken din ble veldig fin,,,,,har en lignende selv, og etter at jeg malte den syntes jeg at utskjæringene har kommet mye bedre fram,,,,,virket slik på din også,,,,koselig soveromsmøel.
ha en fin dag
Anne

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Skjenken ble rålekker,passet jo ypperlig på soverommet!
Og så de nydelige dyrene...synes de kler hverandre der de ligger, litt like på en måte.
Du spurte om skiltene mine, de er meget enkle å lage.Kan bruke tynn treplate eller stiv kartong som bakgrunn, og skrifta er skrevet ut
på wordPad.Arket får en omgang med kaffe, før det limes på med decoupage-lim.Kjempemorro og enkelt, for den som ikke er helt stø i å male for hånd...Og det ser gammelt og slitt ut.
Her må jeg snart ut å måke..det snør ,det snør..(her også)
Ønsker deg en flott kveld!!

Josefine sa...

Hei..gratulerer med ny header, den var fin:) Koselig på bordet ditt også med hortensia og fine kopper.
Den skjenken din ble skikkelig flott når du malte den.

Nydelige dyr du har..kjekt med to sånne i huset vil jeg tro:)
Ønsker deg en flott helg, klem

Som mine dager er sa...

Åh, den sjenken ble bare kjempefin! Den skal du være kry av. Passer perfekt på soverommet ja.

Du har hatt en liten makeover inne hos deg. Bloggen din er veldig fin slik (det kler deg!) og header'n gjorde seg veldig.

Ha en fortreffelig helg.

Klem fra Marit