søndag 22. februar 2009

Bakehelg

Nå er det lenge siden jeg har blogget noe, eller vært innom dere. Og sist jeg blogget var det også om baking. Men men det får ikke hjelpe, her kommer et innlegg til. Idag er det jo også fastelavns søndag, og da hører jo boller til. Jeg fyller våre med krem, vaniljekrem og syltetøy.

Jeg har også baket brød, med gulrot og valnøtter.

En hau med boller ble bakt:) Det meste ble lagt i fryseren.


Rundstykker med valnøtter.
Jeg har også bakt pizzasnurrer og grove rundstykker.
Masse godt å ta frem om det kommer folk eller bare til en god frokost.
Igår var vi på konsert med The september when, det var kjempe bra, moro å dra å oppleve noe kulturelt. Jeg har hatt en knall helg, og det håper jeg dere har hatt også. Kos dere masse med det som er igjen av søndagen.



3 kommentarer:

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så flink du er til å bake, og så masse godt da!!
Flott stettefat til bollene,lagde boller i dag jeg (litt på etterskudd men pytt..)
Ha en fin kveld!!
Klem

Josefine sa...

Hei på deg:)

Nå fikk jeg vann i munnen her..så masse godt du har bakt! Du er jammen en flinking..kjekt å få lagt litt i frysen også. De bollene med valnøtter så farlig god ut.

Høres ut som om du har hatt en super helg, kjekt å gå på konsert:)

Ønsker deg en fin uke, klem

Solveig sa...

Nam nam, snakk om å friste ei som elsker hjembakt:):)
Så lekkre kopper! Sånne skulle jeg hatt;) For jeg har nemlig slike servietter..