søndag 1. februar 2009

En flott dag i en ny måned

Denne dagen har jeg gledet meg masse til. Jeg har jobbet alle dager denne uken, så det skulle bli deilig med litt fri. I lokalavisa igår så jeg at det skulle være loppemarked rett bortenfor oss. Så dette var en av tingene som sto på timeplanen.



Loppemarkedet var ikke så stort, men mange glemte skatter syntes jeg. Vi var der i 30min, vi brukte 135kr og fikk to bæreposer med flotte gjenstander.
Ellers idag så har vi ingen stram timeplan, pappa kommer en tur og skal hjelpe oss med noe på kjøkkenet. Og deretter skal jeg kanskje ta litt sol. Men en avslappet og hyggelig søndag blir det nok.


Ha en flott dag dere også. Kos dere i frosten. Vinterklemmer fra Japsee!





10 kommentarer:

Linda sa...

Oi...her var det mye lekkert!
Heldiggris!!
Jeg elsker loppis!

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så mye lekkert!
Kan du skjønne at folk kvitter seg med slikt?
Loppis er kjempegøy, en vet aldri hva en kommer over av skatter...
Kos deg og nyt søndagen!!

Torunn sa...

Wow....så mye lekkert du har fått for så lite penger!
Vi har et bruktmarked like i nærheten av oss som har åpent hver onsdag. Pleier å stikke innom der noen ganger, men utvalget variere veldig....
Nå er jeg på jakt etter ett nytt skap til badet. Møbelhandleren i huset er ikke enig med meg om hvordan vi skal ha det, så da får jeg bare gjøre det i smug,,,hehe..

Klem

My home is my Castle sa...

WOW..
Så mye flott du fikke for sååå lite penger...
Heldiggris ;)

Ha en fin uke min venn
Klem,Kari

My home is my Castle sa...

WOW..
Så mye flott du fikke for sååå lite penger...
Heldiggris ;)

Ha en fin uke min venn
Klem,Kari

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Oi! Her var det mykje flott!! :) Heldig du er! :) Ha ein herlig dag! Godklem

Hulda sa...

Du fikk jo virkelig kjøpt deg mye flott på det lokale loppemarkedet. Flotte saker. :) Syns bildene var fine også.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Tusen takk for koslig tilbakemelding :) Varmer!

Det er utrulig kjekt å hekle :) Så det er berre å starte! Dessuten blir jo resultatet så fint :) Gleder meg til å bli ferdig med det :)

Ha ein herlig dag, Godklem!

Som mine dager er sa...

Mye fint for slikk og ingenting. Den glasskålen på stett m/lokk var et blikkfang for min del. Dette er ting du vil kose deg med ja.

Ha en fin uke kjære du.

Klem fra Marit

Solveig sa...

Hei:)
Endelig kommer jeg innom.
Har vært sløv med blogging i det siste jeg og.
Håper det er bra med deg:)

Så utrolig mye fint du fikk tak i!! Blir helt misunnlig på deg;)
Du var heldig med dette ja.
Rart folk kaster slike skatter synes jeg.

Ha en fin dag:)