torsdag 5. februar 2009

Nye ting til "nytt" kjøkken

Idag har vi vært rundt for å høre på rørleggerarbeidet til kjøkkenet, så både jeg og mannen min har hatt fri. Vi fikk forhørt oss litt rundt, og dette tok jo ikke hele dagen. Så derfor bestemte vi oss for å kjøpe noen nye til til kjøkkenet. Og da satte vi kursen mot Skien rettere sagt Herkules kjøpesenteret. For der har de en butikk som heter; Søsterene Grene, en utrolig flott butikk.
Se hva vi fant:

Det er snart valentines day, å i den anledning fant jeg denne hjerteformede kakeformen. Syntes den var så søt. Jeg kjøpte også det rosa målebegeret og de to krukkene som er fyldt med vaniljesukker. Gryteunderlaget har jeg fått av tanten min, jeg syntes det passet godt i dette bilde. Og koselig tema i anledning valentines day.Dette er to oppvaskkoster, en som er kjempe kjekk til trange vaser ol. og en som er litt mere miljøvennelig, den er laget av tre og natur bust. Det er også mulig og bytte hode på den, og på hode står det koselige ord. Som her; grene, mor og søster. Vasen kjøpte jeg også, gleder met til å sette hvitveis i den.


De hadde fått masse koselig tekstiler der, mange av dem hadde søte små roser på seg. Og da falt jo jeg pladask. Jeg kjøpte meg 4 grytekluter to i rosa og to blå. Og to grytevotter en i rosa ig en i blå. Og en brødkurv i blått med roser. Koselig og romantisk.




Det er jo morsdag til sønadag. Og noen ganger er det litt for lett å kjøpe en bukett med blomster. Så i år har vi kjøpt en liten kurv med to pakker med te og en pakke med servietter.



Jeg synets det er så vakkert med glass mot sølv. Så her har jeg kjøpt meg to nye glasslysestaker og to telysestaker i fattigmannssølv. Jeg har også kjøpt noen ruller med silkebånd, alltid kjekt og ha.

Jeg har også kjøpt meg en liten koffert, den var kjekk og ha plaster og paracet og andre legemidler i. Koselig å ha på badet også.

Håper dere likte å ta en titt i handleposen min:)

2 kommentarer:

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Skal si du fant mye fint på handleturen!En slik hjertekakeform har jeg også,litt morro med hjerteformede kaker til valentins day..
Flotte gaver til morsdag også,koselig å slappe av med god te.Det faller nok i smak.
Ha en kjempeflott helg og kos deg masse!!

Josefine sa...

Hei min venn:)

Så mye fint du har kjøpt deg i det siste! men det du fant på loppemarked tok jo kaken..så lekkert det var:))

Koselig med besøk..håper dere finner på kjekke ting inne når vinteren herjer ute:) Ha en flott helg, så snakkes vi, klem