fredag 2. januar 2009

Året er 2009


Ja, så var vi her da. I dette nye året, det vi har snakket om en stund nå. Vi har vel alle forventninger og forhåpninger. Noen har gjort seg noen forsetter mens andre fortsetter i de gamle rutiner. Uansett hva du har bestemt deg for å gjøre, så håper jeg dette året blir et bra år. Der du får noen av drømmene dine oppfyldt.

Nyttårsaften feiret vi hos mine svigerforeldre. Det ble en stille og rolig kveld med god mat og godt og drikke. Noe raketter så vi, men pga av hunden holdt vi oss for det meste inne. Vi ønsket det nye året velkommen med å sprette champagne. Alt i alt var det en bra kveld.


Jeg vil også vise dere badedøren min. Jeg syntes den er sååå fin. Så nå tenkte jeg at jeg skulle ta bilde av den. Har også kjøpt et lite skilt jeg syntes er veldig fint. Så her har dere den:





6 kommentarer:

mette sa...

Så koselig baderomsdør :)

Solveig sa...

Hei:)
Hadde en fin feiring dere og da! Det var fint å høre:)

Kjempe fin baderomsdør, den var det skikkelig sjarme over ja!
Skapet ditt gjør seg godt på kjøkkenet da.
Å så er det jo greit til alle mulige kjøkkenting du kan ha der da:)

Faktisk er begge mine søstre vegetarianere. Jeg som ble det først,å så har de blitt det også.
Men jeg er hakket "værre, eller mere nøye" om du vil enn de;) hehe!
Det eneste jeg bruker som i maten er melk, alt annet holder jeg meg unna. Men jeg synes ikke det er noe problemer med det så;)

Håper du har en kjempe fin dag:)
Her snør vi ned..

Unknown sa...

Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
Klem...Ellen

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Måtte bare titte innom, er så avslappende med bloggbesøk etter en dag da det maste av tiden har gått med til snørydding. Og det har kommet mye.. er ikke så glad i vinteren egentlig..
Jula ble båret ut i går, og nå venter jeg på våren!
Ha en fin fredagskveld!

Solveig sa...

Åja, har du også vært vegetarianer en stund;)
Jeg har egentlig aldri likt kjøtt, måtte tvinge det i meg.
Og så er jeg veldig dyre glad,å intressert i dyrs rettigheter.
Så da ble det sånn rett før jeg ble 16;)

Huff her er det altformye snø! Kan ikke se ut av vinduet enda jeg står jo.. Selvfølgelig kommer det snø i bøtter å spann når jula er ferdig!
Jeg ryddet forresten ut jula i dag.. Skulle bare ta noe småtteri,men når jeg først begynte så ble det til at alt måtte ut.

(har enda ikke vent meg på å legge meg i rett tid,hehe)

God natt;)

Anitas hus sa...

Hei,
Godt nytt år til deg og dine!
Det var en kjempe koselig baderomsdør. Den må du bevare akkurat som den er:)
Har ei venninne som kjøpte akkurat samme wc skilt som deg, bare på henes stod det ledig på en side og opptatt på den andre, de er jo bare så søte.
Ha en fin helg!
Klem:O)