fredag 16. januar 2009

Vintern er tilbake






Ja nå som jeg trodde at våren var rett rundt hjørnet så kommer snøen igjen. Nå laver det ned her. Men våren er hvertfall inne i huset. Jeg legger avleggere for fult nå, både eføy og pelargonia. Det er så moro, så fort våren kommer ordentlig skal disse plantes ute:)








Vitrineskapet er nå ferdig, med ny maling og nye knotter som da passer til de som er på kjøkkeninnredningen.




Nå er jeg akkurat ferdig med å lage to kaker. Mannen min har bursdag til mandag, men vi skal feire i morgen. Så nå står det en ostekake og en bløtekake i kjøleskapet.

Ha en fin helg alle sammen!

3 kommentarer:

Størhuset sa...

Jeg har også masse pelargonier i kjelleren, gleder meg til å begynne sesongen, men her snør det og er nesten ti kuldegrader, så det er nok ei stund til! Vitrineskapet ble kjempefint, plass til mye der. Ha en fin helg!

Solveig sa...

Hei:)
Så utrolig fint skapet ble!
Skikkelig lekkert.
Likte så godt alt det fine du har inni:)
Gøy med avleggerene da, litt spennende å følge med også.

Gratulerer til kjæresten din da:)
Nam nam kake;) hehe.

Ønsker deg ei riktig god helg!

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Morro å sette igang med vårsyssler,men jeg må nok vente en stund ennå.Masse snø, og i går 18 minus!!ikke mye vår da gitt...
Men det skapet ditt ble alletiders flott, og så mye fint inni også!
Gratulerer til mannen din ,og lykke til med feiring!!
Ha en toppers helg!!