onsdag 31. desember 2008

Småpussel og nyttår!

Ja som sikkert mange av dere har skjønt, så har ikke jeg ro til å sitte å ikke gjøre noen ting. Så de siste dagene etter jul har jeg fått gjort litt småting som jeg har hatt lyst til å gjøre lenge.

Vitrineskapet har fått seg det siste strøket med hvitmaling idag:

Da er det bare å la det tørke.

Slik så det ut før:

Lyskrona mi har blitt hvit de siste dagene og har blitt pyntet med prismer:

Har desverre ikke noe bra før bilde av denne. Men den var i messing uten prismer.


Jeg har lenge kikket etter noen nye knotter til skuffene mine på kjøkkenet etter at vi begynte å pusse det opp. Men jeg er så kresen så jeg har ikke funnet noen. Men her om dagen var jeg heldig. Så nå har jeg knotter på kjøkkenskuffene:

Vil også vise frem to nye bilder som jeg har kjøpt:



Helt til slutt vil jeg ønske dere alle som er innom her og leser et riktig godt nytt år, kos dere masse i kveld med god mat og godt selskap. Nyttårsklem fra meg!


4 kommentarer:

Metteflette sa...

Godt nytt år! Klem fra Mette

Hulda sa...

Skapet ditt blir supert! Har også mange nye ting å ta fatt på i januar. Gleder meg! Godt nytt år!

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Skal si du har stått på, og så flott det ble!!
Lysekrona ble helt KONGE!!!
Ønsker deg ei fin nyttårsfeiring, og et Godt nytt bloggår!!!

Solveig sa...

Så fint skapet blir:)
Skal du ha det i stua?

Kjempe fine knotter:)
Har slike selv,men med messing i midten! Ikke like lett å finne den perfekte knott nei,hehe!

Ønsker deg et supert nytt år:)