søndag 11. januar 2009

Søndag søndag søndag...

...og nå er den snart over igjen. Men sånn er det jo somregel når man jobber lørdagen. Helgen virker så kort.

Ja, men over til litt av hva som som har skjedd i helgen. Igår var vi på middag til en venninne av mamma. Dette ble en absolut velykket kveld, selv om jeg ikke var helt i form.
Jeg fikk også gjort litt på kjøkken prosjeket vårt igår.
Vi skal male flisene over vasken, så igår fikk jeg grunnet dem. På torsdag var vi på ikea og kjøpte benkplater. Så nå er det bare å bestille rørlegger til å bytte rør og sette inn ny vask og kran. Så er vi klare med kjøkkenet. GLEDER MEG!



Idag var det meningen at vi skulle vært med på dugnad i huset til et vennepar av oss. Men jeg var heller ikke helt i form. Så vi fikk holde oss hjemme. Det ble litt støvtørking og vasking av badet, men ellers har det vært en stille og rolig søndag.

Over til et lite tips som jeg liker og komme med:)
På bilde nedenfor ser dere noe av det jeg har valgt og bruke plassen på kjøkkenet til. Unikt og morsomt syns jeg da.
Det er to gamle syltetøyspann som vi fant i kjelleren til mine svigerforeldre nå i høst. Den til venstre blir brukt til å ha gjennbruksposer i og den andre er det plastposer i. Kjempe kjekt syntes og dekorative på kjøkkenet.
De henger på to knagger jeg kjøpte for en stund tilbake, som jeg har malt.
Som sagt, gjenbruk er viktig. Og her har dere tre ting som blir brukt igjen; syltetøyspannende, gjennbruksposene og knaggene.




Ha en fin uke alle sammen! Klemmer fra Japsee

3 kommentarer:

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Ja gjennbruk er smart og viktig!
Og de spannene var flotte.
Det er jo så mye som kan brukes om igjen,kanskje til noe annet enn først tenkt eller med litt oppfrisking/maling eller omsying.Mulighetene kan være mange, og det er jo gøy!
Ønsker deg ei flott uke!!

Knut Olav sa...

Fint med gjenbruk! - Og spennende med forandringer på kjøkkenet! - God bedring - og ha ei riktig fin uke!

HIlsen Knut Olav

Solveig sa...

Hei:)
Så godt det blir å være ferdig med kjøkkenet da;) Sikkert kjempe fint!
Veldig smart idè du hadde.
Kjempe fint, og gjenbruk i samme slengen;)
Kjempe fine bilder du har tatt!

Ha en super kveld:)