mandag 19. januar 2009

Gjenbruksshopping

Jeg var i byen idag for å ordne meg et nytt pass. Og da kunne jeg jo ikke dy meg, jeg måtte innom bruktbutikken.


Jeg har lenge sett på en house doctor lampe i sink til kjøkkenbordet. Men den koster godt over 1000kr. Men se hva jeg fant på bruktbutikken, den er nesten helt lik, bare denne har prismer. Jeg vet ikke helt om disse skal henge på. Men jeg skal gi dem en sjans. Hvertfall et kupp når jeg bare betalte 30kr for denne lampen.





Jeg fant også denne koselige og vårlige løpern. Den skal også på kjøkkenet. Den betalte jeg 20kr for.

De på de pent broderte blomstene. I en kjempefin rosafarge.




Jeg fant også noe jeg har sett etter en stund. Dette jesus-bilde. Syntes de er så fine. Vet ikke helt hvor jeg skal henge det ennå, men jeg finner nok en plass.



Dere får ha en super mandag alle sammen:)

7 kommentarer:

moa sa...

hei..
den lampen har jeg også, er kjempeglad i dem (har to), men prismene måtte bøte med livet...synes de ble kulere uten..

fin mandag til deg også!
Moa

Maliva`s verden sa...

Se der ja,utrolig hva man kan finne av skatter i en bruktbutikk..Er selv så heldig å jobbe med det hver dag.Klem fra Maliva

Josefine sa...

Hei på deg:) så kjekt å få gå i en brukt butikk..det er jo så spennende! Både duken og lampen var kjempesøte:) Ønsker deg en flott mandagskveld også, klem Josefine

liven sa...

Så heldig du var da!!
Det er kjempegøy å snuse i brukthandlere...og spesielt når man finner slike fine ting:o)
Må dra et stykke jeg for å finne fretex og brukthandlere.....
Kanskje like bra....ellers hadde jeg vært daglig gjest!
Tilfelle det var noe:o)

Ha en fin kveld og ny uke:o)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så heldig du var!
Flotte saker,og lampa var super!
Takk for tips om primula, det skal prøves, så kanskje de står lengre.
Ønsker deg en flott kveld!!

Marianne sa...

Ja, det var virkelig flere kupp!
Takk for koselig hilsen hos meg.
Så fin blogg du har :)

KLEM

Hulda sa...

Så søte ting du har funnet. Løperen var virkelig vårlig og fin. Både bildet og lampen er jo noen fine funn de også.

På hagesenteret her har de godt utvalg i avskårne blomster, de har vanligvis eucalyptus, ja.