søndag 21. desember 2008

Du grønne glitrende tre....

Ja da er juletreet på plass. Vi har ikke vist om det ble noe tre i år. Men vi bestemte oss igår for at vi måtte ha et tre. Og at vi skulle finne et lite et. Så vi tok en tur på plantasjen, vi tenkte vi skulle kjøpe en liten edelgran, men sånn ble det ikke. Jeg trodde at det fantes ganske små edelgraner, for vi hadde ikke tenkt oss noe stort tre. Men jeg fant ikke noe som var lite nok. Så det ble et grantre for barn; ja det het faktisk barnetre.

Og sånn ble det etter at vi fikk pyntet det:


Mannen min hadde kommet hjem tidligere på dagen med to sink-bøtter til meg. Dette er noe jeg har ønsket meg lenge, men som vi ikke har funnet. Men nå har jeg to...
Og den ene fikk juletreet så i, og jeg syntes det ble kjempebra. Selvom jeg egentlig så for meg en striesekk.

Ja ellers er det jo siste søndag i advent. Dagene går fort frem til julaften, så idag måtte vi leke litt julenisser og kjøre ut gavene til dem vi ikke skal være sammen med på julaften.

Håper dere alle sammen har hatt en fin søndag. Og nå kan man jo begynne å si: GOD JUL alle sammen. Stor juleklem fra meg.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Da ble det jul hos dere også, koselig å se.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Det treet var virkelig flott!
Jeg ville også ha et lite tre, men tror du det ble slik? nei da.. ikke i år heller...
Ønsker deg ei flott julehøytid!!
Juleklem fra meg.

Solveig sa...

Hei hei:)
Endelig kommer jeg innom, har ikke rukket så mye pc tid i det siste.
Takk for koslige hilsner.
Så utrolig koslig juletre dere hadde da, synes det var kjempe fint jeg:)

GOdt at dere er klare med det som skal gjøres!
Ønsker deg ei riktig god jul, hååper du får mange fne og late dager;)
Så snakkes vi snart igjen!

Stor klem;)

Josefine sa...

Hei.. så fint juletre! Ja nå er det jul gitt.. lillejulaften er en fin dag. Huset pyntet og glitrer liksom litt, og det er forventninger i luften..herlig. Håper du får en fredelig og fin julehelg med familien din:) Så snakkes vi over jul. Stor juleklem fra Josefine

Som mine dager er sa...

Hei hei

Da er det endelig julaften!

Jeg håper du får en fredfull og deilig julefeiring, kjære deg. Kos deg som best du kan.

GOD JUL!

Klem fra Marit