fredag 12. desember 2008

Del 2. fra huset mitt: Badet + litt nytt

Igår var mannen min og meg ute og tittet litt. Og det hender jo at man får lyst på noe nytt:P Så da ble det litt shopping på meg.



Jeg kjøpte denne fine hyllen og engelen som står oppå den. Jeg har hengt det opp i trappa. Syntes det ble kjempe fint.
Noe annet jeg kjøpte var denne søte alven. Den har fått plass på badet. Syntes den gjorde seg der.

Kjøpte også denne lykta, Som også står på badet.
Jeg sa jo at jeg sånn sakte men sikkert skulle vise dere rundt i huset. Dere har sett soverommet. Her får dere se badet. Litt vanskelig og ta bilder. Men det får dere leve med.
Sjenken som står der skal enten byttes ut eller piffes litt opp. Litt for minimalistisk for meg.



























Hunden min er linselus;) Hun elsker å ligge på badegulvet.












6 kommentarer:

mette sa...

Så flott bad! Den alven var nydelig synes jeg :)

Solveig sa...

Hei hei:)
Kjempe fin den hylla di!
Likte godt alt det fine du hadde på den:) Nydelig engel!

Den alven falt i smak hos meg og,så utrolig søt!
Kjempe fin lykt og:) Likte den lysestaken ved siden av og.

Dere har jo et kjempe fint bad!!
Likte godt baderoms innredningen jeg da;) Sjenken var fin den og:) Men sjønner hva du mener med minimalistisk,men den passer jo inn uansett!
Men den utrolig flotte lysestaken da:) Wow! Dem må lage et fint lys.

Næmen,søte hunden din da:)
Takk for titten på badet ditt;)

Joda, er veldig plagsomt med kronisk daglig migrene.. Men sålenge jeg har en "god" periode er det greit. Men nå er jeg i en sengeliggende periode igjen. Rett før jul typisk nokk!

Ønsker deg ei super helg:)

Størhuset sa...

Den hylla var helt skjønn, og alven var herlig.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Kjempefint bad du har!
Ble så betatt av den alven, den var så søt....
Ønsker deg en flott søndag!!

Solveig sa...

Det må du bare gjøre ja:)
Hadde vært koslig!

Kan ikke skryte av å ha et like fint bad som deg! Eller noe i nærheten..
Men håper vi får pusset det opp en dag:)
Egentlig så er jeg så vant til det nå,at jeg tenker ikke over det,hehe!
Mye hvitt,men veggene- ush.. Rosa/fersken aktig..

Ønsker deg ei super uke:)

Størhuset sa...

Hei igjen, ligger noe til deg på sida mi!