mandag 1. desember 2008

Soverom, snø og 1.advent

Jeg hadde tenkt til å vise frem huset mitt sånn litt etter litt. Så idag er det soverommet.
Soverommet vårt er egentlig ganske stort, noe som ikke kommer frem på bildene, med det er jo ikke så viktig. Dere ser jo selv hvordan det er innredet.
Det er også to store viduer der, med sjøutsikt. Fantastisk om sommeren.

Sengegavlen som dere ser på bilde er en gammel dør som har tilhørt huset fra det ble bygget. Den har ligget i boden ute siden 70tallet og helt til vi flyttet inn. Den var ganske slitt fra før, men jeg pusset over den en ekstra gang for å fram efekten skikkelig. På nattbordene står det noen bilder, det ene er av min kjære bestefar når han var ung. De to andre er gamle kort vi har funne på brukt messe.



Utenom det har snøen kommet hit også. Koselig med snø, bare det holder seg sånn det gjør nå. Med littegran snø bare sånn at det er hvitt og ikke noe måking. Det er perfekt.
Ellers ønsker jeg alle som ser dette en fin start på uken og god advent.

10 kommentarer:

Solveig sa...

Hei:)
For et nydelig soverom dere har!!
Kjempe stilig og fint med den gamle døra:) Og det at den har hørt til huset gjør den jo enda mer spesiell.

Så herlig med den utsikten fra soverommet:)

Ida sa...

Så flott ! Syntes det var en utrolig stilig og fiiiiin effekt med den døren ! Høres ut som ett drømmesoverom med den utsikten!

ha en strålende dag! Klem

Hjerterom sa...

Det var et knallfint soverom dere har da !
Tøfft med den døren..
Som tatt av et interiørblad.

Siw

Størhuset sa...

Nydelig, har ei dør som jeg har til det forålet jeg også, men mannen er litt skeptisk... Hvordan festet dere?

My home is my Castle sa...

Skikkelig stilig med døren :))
veldig bra :)

Klem,Kari

My home is my Castle sa...

Skikkelig stilig med døren :))
veldig bra :)

Klem,Kari

A-H sa...

Så fint soverom dere har! Kjempestilig med dør-gavl, er på leting etter en slik selv;)romeguit

Solveig sa...

Vi får kose oss med advent fram til jula ja:)
Blir ikke like spesiellt om alt skal opp den 1 desember.
Tar det litt og litt når det nærmer seg jeg!
Men jeg har alt for mye:P

Blir helt :åhh,for et soverom når jeg ser bildene igjen! Nydelig:)

God natt:) Ha en fin tirsdag:)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så flott soverom!!
Skulle gjerne hatt slik utsikt fra soverommet jeg også...
Ha en flott dag!!!

Som mine dager er sa...

For et sjarmerende soverom!!
Kjempesmart med en gammel dør som sengegavel og den skulle jeg gjerne "kopiert" hvis jeg hadde funnet en like flott dør.

Gleder meg til å se resten av huset, dette var en knallbra begynnelse.

Halv-sjaber hilsen fra Marit ;-)