onsdag 12. november 2008

Utfordring!

Å dette syns jeg var kjempe gøy. Jeg har fått min første utfordring av Som mine dager er, spesielt moro er det også fordi hun har en utrolig flott og spennende blogg. Så prøver å svare så godt jeg kan.

Tallet 5:

5 ting jeg liker:

Fri, fint vær, grill og gode venner.
Overaske andre
Reise, spessielt til Tyrkia
Dyr (alt bare ikke reptiler)
Interiør (bombe)

5 ting jeg ikke liker:

Fordomsfulle folk
Dårlig arbeidsmiljø
Folk som ikke holder avtaler
Stress
Dårlig tid

5 favorittmat og drikke:

Kan ikke utelukke Mac.Donals
Indisk mat
Jule ribbe
Cola Light
Kaffe

5 favorittmusikk:

R&B
Mye norsk musikk (national bank, Morten Abel, valkyrien allstars osv)
Tyrkisk musikk
Pop
80talls musikk

5 jeg vil vite mer om:

Huldas Verden
Josefine's Verden
lyst på livet
Mias Landliv
Alvas hobby

1 kommentar:

Som mine dager er sa...

Så bra. Da kjenner jeg deg litt bedre. Har selv feriert i Tyrkia 4 ganger og stortrives der. Lenge siden jeg har vært der nå. Og Indisk mat er jo så godt da.

Fint du tok utfordringen. Vi høres igjen.

Marit