torsdag 27. november 2008

Til Molly

Dette lyset er tent for deg Molly. Fordi du fortjener det, fordi du er en sterk person, fordi du viser deg fra en side av deg som er sårbar.
Du skal vite at du er sterk, at det er mange som tenker på deg, selvom vi ikke kjenner deg.

Mange kjenner seg sikkert igjen, og har trengt akkurat din historie. Jeg vet med det du har gjort nå at du ikke vil gi opp. Og dette varmer. Jeg ønsker deg og familen din alt godt. Det er mange som har felt tårer for deg. Og dette er fordi vi støtter deg.

Takk for at du er akkurat den du er! Og dette kommer fra ei som ikke kjenner deg.

God natt.

2 kommentarer:

elisabeth sa...

Dette betyr enormt, og skal hjelpe meg på veien videre...tusen takk

Solveig sa...

Så fint å se alle som støtter henne:)

Det var en nydelig lysestake på bildet ditt;)

Kanskje det?? Hehe, jeg vet ikke helt. Men det er jo litt rotete å ting står veldig oppå hverandre på Kremmerhuset. Men synes de har fått mye fint:)

Ønsker deg ei super helg!!
Snart 1 søndag i advent og:):)
Skal henge opp julestjerne og gardiner i morgen jeg;)