onsdag 12. november 2008

Kjøkken oppussing og norgesglass

Jeg tror mange av dere er som meg. Og liker norgesglass. Her står det norgesglass både i stuen og på kjøkkenet. Kan lissom ikke få nok av dem. De kan brukes til så mye. Samtidig som de er så nostalgiske og fine. De er fine som lykter, til å ha blomster i, ha på kjøkkenet til ingredienser eller på badet til bommull og qtips, det er egentlig ikke noen stopper for og hva man kan bruke de til, og de blir fine nesten over alt.

Dette sier kanskje litt om min fasinasjon for norgesglass. Men jeg liker å bruke ting til det det egentlig ikke er ment for, å skape noe nytt. Nå har jeg også sydd kjøkkengardiner av kjøkkenhåndkler. Men jeg har ikke fått hengt de opp ennå for nå skal jeg male kjøkken vinduet. Ha en fin dag alle sammen.

2 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Norgesglass er praktiske til alt de. Har mange selv, og de brukes til alt fra oppbevaring av godteri og småkaker til lyslykt.

Du står sannelig på. Maler og syr gardiner. Du er hjertelig velkommen hit også hvis du skulle ha litt overskudd ;-)

Har gitt deg en utfordring på bloggen min. Tar du den?

Solveig sa...

Norgesglass kan brukes til ALT ja:)
Jeg har et med pepperkakeformer i, et med telys, et med kronelys osv;)
Fine til vaser og som du sier.
Og ikke minst med en sandkake form med telys i:)
Gjenbruk på sitt beste!