lørdag 22. november 2008

Gjenbruksglede!

Idag har jeg vært på en nystartet bruktbutikk som ligger rett ved jobben. De har bare åpent på lørdager, så idag benyttet jeg sjansen. Og jeg syns jeg fant mye fint for 250kr. Dere får bedømme selv:)


Her har dere alt sammen. En enkel tallerkenhylle, en annen liten hyller med knagger, en vase, to boller, 5 små tallerkner, en sukkerskål, et lite serveringsfat, 3 kopper to med skåler og en uten.


Dette var vel favoritten.
Jeg får alltid spørsmål når jeg handler brukt; hvorfor jeg bare kjøper en kopp med skål, og ikke hele settet. Og da forklarer jeg at det er fordi jeg samler på enkle kopper med skåler.
Men dette sette kunne jeg gjerne tenkt meg og hatt hele av, og da hadde de selvfølgelig bare tallerken, skål og kopp. Men det er vakkert der det står alene også da, må bare beundre det.




Her ser dere at noen av de nye tingene har fått pryde tallerkenhyllen min (den gamle altså). På hyllen står også en liten del av min koppesamling. Jeg elsker også kombinasjonen av blå&hvit stil, sammen med romantisk roser

5 kommentarer:

Josefine sa...

Hei min venn:) Så mye fint du har funnet..koppene var bare så skjønne! Så flink du er til å tenke gjenbruk..ønsker deg en fin helg videre, stor klem fra Josefine

Solveig sa...

Sitter faktisk oppe enda jeg:)
I halv svime vell og merke:P

Min samboer sa det i dag: det er faktisk ei uke igjen til advent. Og enda da er det ikke full jul! Neida, vet da det liksom:P
Men pleier å vente ei stund til ja. Jeg holder meg unna alt julegodt jeg og;)

Så mye fint du fikk for lite penger!! Nydelig kopp:)
Jeg synes det er stilig om man kan dekke et bord med forskjellige kopper;)
Det erne fatet,som ser rosa ut. Er det et figgjo fat? Var ialefall veldig fint:)
Litt missunlig på alt det du har kjøpt deg.
Hehe! Men skap og skuffer er ganske fulle hos meg..

God natt:)
Vi blogges!

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så mye fint du har funnet, rart det der ,jeg samler også på enslige spesielle kopper. Din var superflott!
Jeg synes tiden fram mot jul går skrekkelig fort,adventstiden kunne ha gått saktere for meg...mange ting som skal gjøres....
Ha en fin kveld!!

lavendel mio sa...

Du har gjort et kupp ser jeg,kjempefine kopper.Har koppedilla jeg og,må få meg noen hyller slik at jeg får stilt di ut.
Go natt!!!!

Mariann S Sæbjørnsen sa...

Jeg har nesten makent service som jeg har arvet etter min moors tante. Nå har jeg kjøpt virineskap med glasshyller og lys og derska det få hedersplassen. Skal blogge bilder når det er på plass! Koselig blogg du har!