søndag 9. november 2008

Litt oppussing på en søndag

Ja også litt nytt fra oppussingen min. Det er jo kjøkkenet vi holder på med nå. Som dere har sett i et tidligere innlegg så har jeg jo lagt gulv og tatt innredningen. Nå har taket blitt malt, ny tapet er lagt og malt og vi har satt på nye knotter på skapene. Da gjennstår bare fliser, benkplater, vask og blandebatteri.
Se bort ifra alt rotet:)



Disse nydelige knottene fant jeg på Finn.no. Jeg betale 200kr for 20stk. også ble de jo så fine på.

Kjøkkenet sånn det ser ut nå i kveld:




Disse dukene/brikkene fikk jeg av en skjønn kunde på jobben. Hun har hørt at jeg pusser opp kjøkkenet og at jeg liker blonder. Så disse har hun laget til meg. Å jeg ble så glad. Koselig oppmerksomhet i hverdagen.







1 kommentar:

Josefine sa...

Hei! Så fint kjøkkenet, lyst og trivelig:) Og så fine duker.. kjekt å få gaver. Klem Josefine