mandag 24. november 2008

Shopping igjen

Idag har jeg vært en tur i byen. Og kunne jo ikke dy meg med å titte innom et par av byens interiør foretninger. Der fant jeg disse nydelige hjertene fra Elisabeth Dahl, som kommer godt med til juledekoreringen.

Under stormen tuva tidligere i år, fikk vi en del ødelagt på huset. Da blandt annet postkassen vår. Den var ikke så fin fra før av, men nå som den ikke lenger har noe lokk, er det kjedelig med våt post. Så jeg invisterte i denne fine postkassen fra Bruka Design. Den kommer til å gjøre seg godt utenfor.
Ellers er jo mandagen her igjen. Sikkert mange trøtte tryner til morgen idag, men sånn er det jo hver uke. Nå er det jo ikke lenge til juleferie og kos. Så jeg prøver å sette litt pris på hverdagen som den er nå. Den forsvinner jo plutselig den også. Ha en eller fin dag alle sammen!

4 kommentarer:

Solveig sa...

Så fine hjerter!
Slike ønsker jeg meg også.
Kan jo brukes både i dekorasjon og til å henge på treet!

Så fin postkasse:) Den var stilig!

Ønsker deg ei super ny uke:)

Tina sa...

Den postkassa var virkelig fin du. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg, blir jo så glad når noen legger igjen en liten hilsning. Du får ha en fin kveld, nå er det natta snart!

Josefine sa...

Hei.. så tøff postkasse! Skjønne hjerter også, så fine å pynte med nå til jul.Ha en fin kveld, klem fra Josefine

A home far away sa...

Hej! Vilken fin blogg du har!
Jag älskar hjärtan själv, har sååå många fina:-

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore