søndag 26. april 2009

Vinner av konkurransen!

Ja da var det tid for å kåre vinneren av konkurransen min. Men først litt fra helgen.

Solen varmer og det er nesten sommertemperatur når jeg nå tar opp malerkosten og begynner å male. I hele helgen har vi holdt på i hagen og malt huset, og jeg blir så utrolig glad av å se de flotte resultatene.
På lørdag fant vi også frem gassgrillen og hadde ett fantastisk måltid ute i hagen, trøtte og slitne etter spaing, planting og maling smakte det fantastisk med mat ute i hagen.

Idag rakk vi også å gå en tur i vår fantastiske bøkeskog. Der ble det plukket opp nye hvitveiser. Og på vei hjem ble det med to magasiner som jeg nå sitter og koser meg med sammen med en kopp med varm te.
Men over til konkurransen, i skrivende stund ber jeg nå min kjære mann om å velge et tall mellom 1 og 68.
Og vinneren blir...... Tatatata.............
Nr 49. og den heldige vinneren er Kari med bloggen:
My home is my castle by Kari
Gratulerer!
En trøstepremie er også trukket ut til Linn med bloggen: Linn fra Solheim

12 kommentarer:

My home is my Castle sa...

HVA ?????
Har JEG vunnet ?????
Åhhhh.. Sååå moro da hihi :))
Nei nå ble jeg kjempeglad :)))))
Og sååå spennende da ;) Vet jo ikke hva det er :)))

Mail kommer ;)
Stoor klem fra Kari

Crinoline sa...

Gratulerer til vinnerne.

Unknown sa...

Gratulerer til vinnerne!
Jeg har lagt ut bilde av min premie fra Kristin´s hjem i dag, det er så kos med slike ting i posten! Fryd og lykke :)

Ha en god, ny uke!
Nanni

Maria ( Idekroken ) sa...

Gratulerer såå mye til de heldige vinnerne ;)
Klem Maria fra Idekroken

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Gratulerer til de heldige!
Høres ut som du har hatt ei flott helg,det har jeg også:)Herlig vårvær med sol, nesten så en kan se at gresset gror...
Ha ei fin ny uke!!

Josefine sa...

Halloen...så mye kjekt dere har fått gjort i helgen. Grillet hørtse jo så herlig ut, har ikke fått gjort det enda jeg. Men sikkert ikke lenge før den sesongen starter hos meg også:) Maten smaker jo bare så mye bedre ute!

Grattis til de heldige vinnerne!!
Ha en fin fin uke, klem

anneskreative sa...

Da har du jo hatt ei produktiv helg du også,,,,,litt av en jobb og male hus,,,,så da er det jo ekstra gøy at du er så fornøyd.....
Vi sakl snart igang og male hytta utvendig,,,,,det er den største jobben som står igjen,,,,,gleder meg til ny farge og at jeg kan vise dere det ferdige produktet,,,,sånt liker vi,,,,,ikke sant.
Kos deg i vårværet her i byen.
Anne

Linn fra Solheim sa...

Så artig at jeg fikk trøstepremie! Jeg gliste bredt da jeg leste det, er ikke ofte jeg vinner noe for å si det sånn!
Mail er på vei!

Tusen takk, fra Linn!

Linn fra Solheim sa...

Nå fikk jeg ikke det til da, hvordan kan jeg snde deg en mail?

moa sa...

hei kjære venn -
takk for koselig hilsen!
så flink du har vært i helgen, og malt hus..da smakte det sikkert fortreffelig med grillmat etterpå!
gratulerer til vinnerene av din konkurranse!
ha en fin kveld -
moaklem

Hulda sa...

Så koselig du har det med blomster i vaser og skåler. :) Slikt er så fint!

M sa...

Så koselige bilder!
Gratulerer til de heldige vinnerene!
Håper du tar turen til min blogg, og min konkurranse
Klem fra meg