fredag 17. april 2009

Konkurranse!

Jeg har nå blogget i 6mnd, og dette vil jeg gjerne feire med å gi bort en liten gave til en av mine lesere eller noen som er innom tilfeldig.

Det blir ikke noe mere hokus pokus her enn hos noen andre. Det er mulig og få tre sjanser eller tre lodd for å være med på trekningen.

1. Legge en komentar i dette innlegget

2.Legge deg som følger

3.Linke til min side

Velger du alle tre får du tre lodd til konkurransen:)

Hva du velger å gjøre skriver du i kommentarfeltet.

Vinneren blir trukket søn.26 april. Ha en flott helg alle sammen. Klem fra meg

35 kommentarer:

Anonym sa...

Siden jeg er første til å kommentere bør vel de bety vinnerlykke ;-) Spennende med konkurranse og spennende premie!

Besta sa...

Jeg vil gjerne være med på konkurransen, har lagt meg til som følger og lager en link.
Gleder meg til å se om dine lavendel spirer, jeg har hatt litt problemer med mine :(
Ha en fin helg.
Klem Marilyn

Crinoline sa...

ja,jeg vil gjerne være med.

A-H sa...

Vil gjerne blir med! Moro:)
Har kjøpt meg frø i dag, skal også prøve meg på lavendel, spennende!!

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Heisann!
Har vært litt travelt her hos meg i det siste, så jeg har ikke hatt tid til å blogge på en stund. Har drevet og raket og rydda i hagen..og da flyr tiden:)Flere flotte innlegg hos deg siden sist ser jeg..er bare så koselig å sitte på kveldene med te og ei hagebok, planlegge forandringer og få nye tips. Ønsker deg ei flott helg, og lykke til med konkuransen!!

White cotton grass sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar hos dig.
Jag länkar hos mig

kram helena

Kine sa...

Grattis!!!blir 3 lodd på meg da;) Flott blogg du har!!!!Ha en fin helg;)

Hulda sa...

Spennende! :)

Josefine sa...

Hei kjære vennen min:)

Takk for koselige kommentarer hos meg...de varmer! Ønsker deg en flott ukestart...med vårlige innslag. Så datt jeg inn i konkuransen også..hi.hi Stor klem

moa sa...

hei kjære venn -
..alltid så koselig når du stikker innom, tusen takk for det! ..det gjorde jo dagen enda mer fyllt med solskinn:0)
..ja endelig har det blitt vår, men du har også fått plukket hvitveis, den venter jeg på..håper den dukker opp veldig snart!
ha en fin ukestart, så snakkes vi snart igjen - stor moaklem

Frk. T sa...

Hei!!: )

Så artig at du også har dratt igang en liten konkurranse, jeg vil veldig gjerne være med å delta!: )

3 lodd til meg!

Klem Frk T

Lykkelita sa...

Jeg vil gjerne være med å delta på konkurranse, har ikke vært innom her før så jeg føler meg litt "snikete", men kommer nok snart igjen... :)
Ha en stråledne ny uke. Jeg linker til deg, ser ut til å være en koselig blogg...

Unknown sa...

Hei :)
Snublet over bloggen din og den ser koselig ut :)
Jeg er med på konkurranse med tre lodd, har lagt link til deg på siden min (velkommen innom :) og lagt meg til som følger i tillegg til å si hei :)
Jeg kommer innom igjen!

Elin Osa Søreng sa...

Så koselig blogg du har! Jeg blir gjerne med på konkurransen- og følger også bloggen din. Ha en fin dag, hilsen Elin

små og store drømmer sa...

Joho...
2 lodd til meg :)
Kommentar og følger!
Klem

små og store drømmer sa...

Går det an å få et lodd til?
Linket også jeg.
Så da blir det 3 lodd :)
KLEM

Størhuset sa...

Selvfølgelig må jeg prøve lykken,legger til link og følger er jeg jo allerede!

anneskreative sa...

Hei,,,så gøy.
Klart jeg henger meg med på dette.
Ha en fin dag.
Anne

Magdalena sa...

heia.... vil klart bli med på dettet!
Ja hvitveisen er bedårende...
nå nytes det tepper av det her...

skulle ønske vi hadde blåveis også...

god klem, magny

Linn fra Solheim sa...

Jeg vil også gjerne være med på konkurransen, og jeg har lagt meg til som følger og laget en link.

I & du... sa...

Vil gjerne være med på konkurransen, skal lage link og legge meg til som følger også! Koslig blogg du har, og gratulerer med 6 mnd i blogglandia :) Ha en flott kveld.

Lotta sa...

Jaaaaaaaaaaaa jeg vil være med:) Ha en fin kveld:)Hilsen fra Lotta

Laila sa...

Eg vil også vere. Tar alle tre loddene.
Superfin blogg du har her.
Klem fra Laila

Ann Kristin sa...

Hei.
Henger meg på her.
Så det blir 3 lodd på meg.
Kommentar, følger og link.
Klem :D

Tyra sa...

Da vil jeg jo gjerne hive meg på denne konkurransen, altså! Håper jeg har vinnerlykke!
Hilsen Cathrine

M sa...

Så gøy! Jeg er med! Lenke på siden min..
:)

My home is my Castle sa...

Jeg blir gjerne med i konkurransen din og tar 3 lodd takk :)
Linker og følger deg...

Så spennende da hihi ;)

Klem,Kari

Maria ( Idekroken ) sa...

Så moro! Jeg vil gjerne vinne en overraskelse ;)
Blir med og gjør alle 3 tingene ;)
Klem Maria fra Idekroken

Malin sa...

jeg blir gjerne med!
Gjør alle tre tingene, å får 3 lodd:)

God klem Malin

Perlehvit sa...

Kom tilfeldigvis over bloggen din nå i kveld! Kjempefin blogg og spennende premie -blir gjerne med på denne! Har lagt meg til som følger også:)

Klem

Bloggullet sa...

Jag kommenterar här, lägger till mig som bloggföljare och länkar på min blogg, så får jag tre lotter.
Kramar

Jeanette sa...

Jeg vil være med:)
Ha en flott dag!

Kri sa...

Dette er en ny verden for meg. Så koselig blogg. Her må jeg se og lære... Jeg vil selvsagt være med i konkurransen.

Marianne's Blogg. sa...

kjempefin blogg du har.
jeg vil gjærne være med i trekkningen. 3 lodd på meg :)

klem fra marianne

maxell sa...

Grattis till bloggandet. Jag slutar aldrig att fascineras över all härlig inspiration som finns i alla bloggar. Din med. Tack! Länkar från här.