lørdag 21. mars 2009

Vår inne vår ute...tralala

Nå er helgen her, og tiden for å lade opp batteriene igjen. Dette trengs etter alt som skjer for tiden. Det værste sjokket har nå lagt seg etter tragedien, men det er hardt og komme tilbake til hverdagen.

Jeg er nå tilbake i jobb, vi er fortiden spredt for alle vinder, men vi prøver å møtes med jevne mellomrom.

Men over til noe litt mere hyggelig, våren er jo kommet for fult. Og vi koser oss masse i solen.


Inne har det også blitt litt vårlige tegn, perleblomst står nå på stuebordet om minner om at vi snart får se det blomstrer ute også.

Ellers idag så har vi vært i to familiebursdager idag, så nå er det deilig og koble av i sofan litt før vi skal en tur ut til en venninne av meg og samboern hennes. Koselig med litt vennepjatt også.
Jeg håper dere alle har hatt en riktig god start på helgen, og at dere benytter søndagen og det fine været rikelig.
Mange klemmer fra meg!

5 kommentarer:

moa sa...

hei,hei..
så godt å høre at det største sjokket har lagt seg..men det er klart at sånne opplevelser tar tid å bearbeide..sikkert vemodig at du og dine kollegaer er spredt rundt omkring, fint dere treffes innimellom, det er sikkert viktig!
Så nydelige perleblomster, det gir tegn at snart er våren her..deilig!
kos dere hos venner i kveld!
moaklem

Josefine sa...

Tra..la..la synger med deg jeg:) Herlig at våren nærmer seg med stormskritt. Fin perleblomst du har...og fint stilben.

Kjekt å høre at ting begynner å falle på plass, selv om det tar tid.

Og du...nei vi kjenner hverandre ikke, men jeg leser mellom linjene min venn...at du er en skjønn jente:))) Ha en fin søndag, stor klem fra meg

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så koselige vårbilder hos deg,perleblomster er bare så vakkre!
Her er det lite som minner om vår, i allefall ute... det har snødd siden i gårkveld, så nå er det et nytt hvitt lag oppå alt som før var...kjenner at at jeg blir en smule trist av snø på denne tida. Da er det jo koselig å dra på bloggbesøk å se på vårtegn:)
Kos deg og ha en flott søndag!!

Crinoline sa...

Uff,så fryktelig med det som skjedde på jobben din.Håper det verste sjokket har lagt seg. Nydelige vårbilder hos deg,perleblomster er så vakre.

Solveig sa...

Huff,du har ikke hatt det lett nei! Håper det er bedre med deg nå:) Og at du tar vare på deg selv!

Så nydelige bilder, den flotte kurven husker jeg da du kjøpte:)
Fint med perleblomstene!