fredag 6. mars 2009

Når man trenger litt farger i hverdagen...

I tider som dette ser det meste grått og trist ut. Og da må man prøve å gjøre noe for å farge hverdagen litt. Og venner gjør dette ganske bra, så idag får vi litt besøk. Jeg har ikke orket og diske opp noen stor og fancy middag, men en god dessert det kurerer det meste:)


Her; Bringebær mussè.



Noe annet som setter litt farge på hverdagen er blomster. Så jeg har spandert på meg denne flotte buketten med roser.
Jeg skal prøve å ha en fin helg. Og det får dere også. Mange klemmer fra meg


3 kommentarer:

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Måtte bare innom og ønske god helg, håper det går bra med deg.
Besøket ditt skjønner sikkert at du ikke disker opp med allverden etter en slik dramatisk opplevelse du nettopp har hatt..
Ønsker deg ei riktig god helg!!
Stor klem:)

Enzo sa...

takker og bukker for en kjempe fin kveld i dag:D
kosa meg kjempe masse

KOS OG KLEM FRA Mr Enzo

Hulda sa...

Å, jøss, så grusomt at butikken ble så totalskadd. Godt at ingen av dere som jobba der, eller kunder, fikk skader.

Den drikken du viser her så deilig ut. :)