søndag 22. mars 2009

Te selskap ute i hagen

Solen har skint i hele dag. Jeg har vært i virkelig vår stemning, så vi tok turen til plantagen idag for å se etter litt inspirasjon og vårtegn.

Jeg måtte jo ta med meg noen krokus hjem, de ble gule for dette er en så flott og frisk farge, også er det jo snart påske.




Jeg har lenge hatt lyst på et lite Cafè bord med stoler til å ha på plattingen i hagen. Men jeg vet jo akkurat hva jeg vil ha, så det er ikke så lett og tilfredstille mine behov:) Men nå hadde det kommet inn et nytt sett. Og dette var helt nydelig, så dette måtte bli med hjem.
Jeg ble virkelig sjarmert av det søte blondemønstert på bordet og stolene.

Siden mannen min ryddet i boden. Dekket jeg på det lille bordet, med te og litt og bite i. Noen av stueblomstene mine fikk også bli med ut i solen. Dette litt mere for stemningens skyld, så der satt vi og nøyt synet av solen, blomster, te og det nye Cafè settet.


En liten tur med hunden ble det også. Deilig for både firbente og tobente, i den deilige solen vi har hatt idag. Nå gleder jeg meg bare til jeg kan begynne å dekorere hagen. Og være ute helt til solen har gått ned.




Jeg håper alle dere også har kost dere denne søndagen. Om dere har hatt fint vær eller har kost dere inne. Jeg vil også benytte anledningen til å takke alle dere som har gitt meg varmende og trøstende kommentrarer i den vonde tiden som har vært. Nå skinner solen helt inn i hjertet, og da er alt mye bedre:)
Mange varme klemmer fra meg.



7 kommentarer:

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Ååå så flott bord og stoler!
Likte så godt det blondemønstret:)
Herlig å kunne nyte dagen ute slik.
Det går nok ikke her i dag, men sola var da framme en stund mellom snøbygene..så det ble en snartur ut i dag også:)
Klem fra meg!!

Josefine sa...

Gratulerer med nye flotte hagestoler og bord! Så heldig dere er som har kunnet nyte dagen ute. Og så te party da...kjempekoselig.

Fin krokus også..herlig med farger nå. Deilig tid vi går i møte! Ønsker deg en fin uke, stor klem

moa sa...

så nydelige stoler og bord..og så koselig dekket til med løkblomster og tekopper..er det et gammelt servise..? nydelig var det!
ha en flott ukestart i morgen!

moaklem

Størhuset sa...

Tusen takk for koselig kommentar, har ennå ikke funnet igjen kameraet mitt,leter og leter...Jeg er et rotehue...Skal prøve å få ført over bilder fra telefonen, så da kommer det nok et innlegg snart.
Var det på Plantasjen du kjøpte det hagesettet? Så på sånn for ei stund siden, virkelig fint! Prisen var ikke avskrekkende heller.Er nydelig vårvær her idag, men er masse snø ennå da.Ha en fin dag!

Unknown sa...

Så fint lite bord du har fått deg. Typisk deg det bordet. :-)

Savner turene våre til plantasjen etc. Klem!

Hulda sa...

Så flotte bilder! Det første bildet var som tatt ut fra et blad, syns jeg. Virkelig lekkert ute hos deg, så lurt å kunne sette krukker på veggen der. Flotte hagemøbler. :)

Solveig sa...

For et nydelig sett det bordet og stolene:) Selvfølgelig måtte du ha dette. Likte så godt den koppen og sukkerskålen;)
Så koslig dere har det!

Ønsker deg ei super helg:)