torsdag 13. november 2008

Shopping og kjøkkenvindu

Ja, nå har jeg snakket fælt om dette kjøkkenet mitt. Og som sagt at jeg syr gardinger og maler. Så her får dere se resultatet av nymalte vinduskarmer og gardinsying av kjøkkenhåndkler. De trengs å strykes litt, og jeg lurer på om jeg skal sy på en blondekant nederst. Syns selv at dette ble bra. Tenkte jeg skulle sy noen puter til kjøkkenstolene også av håndklene.

Jeg anbefaler andre som har tenkt til å gjøre dette å sy dem for hånd. Jeg endte opp med det, etter mye krangling med symaskinen. For håndklene er ikke rette og vanskelige å sy i.







Som sikkert mange av dere andre der ute så liker jo jeg å bruke penger på shopping. Enda mer moro er det når jeg kan få fine ting til bra pris. Og nettop det gjorde jeg idag. Jeg dro innom plantasjen idag for å kjøpe en sinkbøtte. Noe de ikke hadde. Men man kan jo ikke komme tomhendt ut fra plantasjen;) De hadde satt ned en hel haug med varer pga. julen. Og jeg sto parat til å titte på hva de hadde. Og jeg syns jeg gjorde noen bra kupp. Gikk ut derfra med et glis om munnen, mange fine ting og hadde ikke brukt mere enn 300kr. Det er bra! (kjøpte ikke noen blomster da 0_o)


Her ser dere hva jeg kjøpte:

Denne pidestallen hadde kostet 699,- og nå kostet den bare 50,- jeg har sett på denne før og ønsket meg den. Å nå fikk jeg den for en slikk og ingenting. Så er det noen som liker den er det bare å løpe til plantasjen:)



Kjøpte også to små lykter. Noe jeg har savnet litt siden jeg har så mange store. Er greit å ha litt av hvert:P Glassklokken syns jeg er nydelig. Det har kostet 199,- og nå var det 50%- Så fint for meg, likte godt mønsteret på den. Kommer til å gjøre seg fint på mitt "nye" kjøkken.
Den lille engelen som sitter inne i klokken syntes jeg var så morsom. Fin som dekor, den er laget av blonder som de har stivnet på en måte. Og den har snor til å henge. Men jeg syns den er like fin når det står.


Kjøpte noen servietter, gjør alltid det når jeg finner noen jeg liker. Kjekt og ha, kan brukes til så mye. Et sølvbånd er greit å ha nå som advent er rett rundt hjørnet. Fint å dekorere hjemme med, eller pynte gaver.

Dette var den av de to serviettene jeg likte best. Har nesten aldri funnet advnetservietter jeg har syntes er kjempe fine. Men disse falt i smak hos meg. Syntes de var morsomme og fine på en gang. Og da må jeg bare ha dem.






Litt shopping fra meg. Mye fint å finne rundt i butikkene nå. Det svir litt i lommeboka, men det får man bare leve med. Det gjør det jo desto koseligere å sitte hjemme når man ikke har råd til å dra ut:) Ha en fin dag alle sammen. Klem fra meg!

Ingen kommentarer: