onsdag 26. november 2008

Julen kommer snikende

Ja, til søndag braker det løs. Da har det begynt, julen er rett rundt hjørnet, pepperkaker står å bordet, klemmentiner blir skrellet for fult og marsipan er hverdagskost. I den anledning har jeg tatt frem litt å pynte med, jeg er ikke den som er så glad i å pynte for tidlig. Syntes mye av julen blir borte da.

Men her ser dere litt av det jeg har gjort klart til første søndagen i advent:




Noen av de fine hjertene henger i vinduet.

Slik er adventstaken min i år.



Måtte bare også ha med dette bilde av hunden min. Hun prøver å drepe en cola kork. Litt forskrekket når jeg tar bilde da, men så nydelig.

2 kommentarer:

Solveig sa...

Hei:)
De prismene er fra Kremmerhuset, sto ikke noe merke på de..
Ser du og gleder deg til advent!!
For meg er det like kos som selve jula! Liker de lange gode frokostene i helgene:)
Og all kosen ma har i hverdagen.
Så fine hjerter du hadde hengt opp da. Å litt av en hjerteknuser du har:):) Søt ja!

Ha en super dag:)

Som mine dager er sa...

Her har du gjort klart til advent ja. Det er gøy å pynte huset og gjøre klart litt etter litt etter hvert som vi skrider mot jul. Sånn sett er det en veldig fin tid, ja.

Jeg sitter og "hekler" litt med den myke strengen og trer på perler. Det sliter litt på venstre langefinger (det er jo ikke mykt garn heller) så det blir bare en halv meter eller noe sånt hver dag. Men det burde rekke ;-) Håper adventstaken blir slik jeg har planlagt da.

Kos deg med julestemningen og den nusselige lille hunden din. Er så glad i de små hundene, mamma og pappa har en liten dachs-frøken og hun er ultra-sjarmerende. Bare se her:

http://somminedagerer.blogspot.com/2008/07/gidder-ingenting.html


Klem fra Marit