mandag 10. november 2008

Julekonkuranse!

Jeg vet jeg er en ny blogger her, blandt mange andre erfarne bloggere. Så jeg tenkte jeg skulle henge meg på gavedrysset nå til Jul. Jeg likte selv det engle bilde som jeg laget tidligere (det ligger i en tidligere post). Så jeg laget et til med julemotiv.

Å da tenkte jeg; hvorfor ikke gi det til en annen blogger nå rett før julen setter inn. Bilde er ikke helt ferdig, men dere får se det sånn som det er nå. Litt finpussing gjennstår.

Jeg har montert en krok på det sånn at det kan henges pynt, lykt eller noe annet nyttig på den.


Håper folk vil være med på denne konkuransen. Og få et koselig bilde hjem før jul. Jeg vil trekke ut en vinner ut ifra kommentarene mine. Og konkuransen går frem til fredag 14 nov. Ha en fin mandag alle sammen!

5 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Hei du

Takk for at du besøkte bloggen min, og ekstra hyggelig at du la igjen en kommentar. Alltid gøy å finne nye bloggere vettu.

Må bare si at det bildet du har laget, er kjempeflott. Du er riktig flink til å skape ting. Er gjerne med på konkurransen jeg ;-)

Lykke til videre!

Klem fra Marit

Albertines verden sa...

Hei. Takk for hyggelig kommentar, og gratulerer som ganske fersk blogger! Ha en fortsatt fin uke.

Josefine sa...

Hei:) Koselig med konkuranser.Et flott bilde du har laget! Tusen takk for alle fine kommentarer hos meg, ønsker deg en fin uke, klem Josefine

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Kjempefint englebilde!
Og morro med konkuranse,blir gjerne med jeg!
Ha ei fin uke!

Hulda sa...

Bildet er virkelig nydelig! Vil veldig gjerne vinne det. :)