lørdag 14. februar 2009

Happy Valetine

Ja idag er den store kjærlighetsdagen. Så jeg håper dere alle sammen har hatt en flott dag, kanskje fått litt ekstra kjærlighet av noen dere er glade i, en liten oppmerksomhet eller bare godt selskap.

Selv har jeg jobbet store deler av dagen, men før jobb rakk jeg en liten tur til byen og innom to bruktbutikker. Og derfra kommer jeg sjeldent tomendt ut. Selvom jeg har to tallerkenhyller fra før av ble det med en ny en hjem idag. Og jeg kan ikke vente til å få den malt og oppe på veggen.

Jeg hadde med en liten gave til min herlige mann, ikke mye, men noen blomster og litt sjokolade.
Mens mannen min hadde en litt mere gjennomtenkt gave, jeg fikk disse nydelige koppene og et koselig kort.

Når jeg kom hjem laget vi noe av favoritt maten vår. Biff snadder, med; strimlet storfe, paprika, løk og champignon,salt, pepper og et hvitløskfed.


Det lukter så godt. Mmmmm...

Med pommes frites, salat og masse bearnaisesaus. Et fantastisk lørdagsmåltid.

Nå står den hjerteformede kakeformen min og godgjør seg med sjokoladekake i. Det blir en knallgod sjokoladekake, med vaniljekrem, valnøtter og sjokoladekrem på toppen. Den blir vel kanskje smakt på i kveld, men det er nok i morgen vi skal nyte den. Ha en super kveld alle sammen. Klem fra meg.

3 kommentarer:

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Nå ble jeg virkelig sulten!
Dette så godt ut, og den sjokoladekaken hørtes kjempeherlig ut...nesten så jeg må frem med bakebollen i dag.
Så fine kopper du fikk,det var snilt av mannen!
Ønsker deg en flott dag!!

anneskreative sa...

Hei!
Skjønner at dere hadde en fin kveld i går,,,,koselig og stelle istand slik sammen.
Men du,,,,jeg må bare fortelle deg at de som har skrevet boken "Sjarmerende Gjenbruk"
kommer til Larvik.
Du har sikkert hørt eller lest om den boka, den kom ut nå i januar og er bare så lekker og innspirerende.
Forfatterne skal ha foredrag på Ark Just like ved torget, den 20 april,,,,,,jeg blogger med Hanna, Hun ene av forfatterne, og hun fortalte meg det.
Hobbybutikken Marihøna skal også være med på arrangementet,,,,mer vet jeg ikke enda,,,,men det blir sikkert anonsert i ØP,,,ellers så kan jeg jo gi deg noen detaljer når det nærmer seg, om du er interesert......Tenkte bare at det var noe for deg.
Ha en fin dag,,,,,
Anne

Solveig sa...

Nå blir du vell lei av meg:P
Men så koslig valentins dag dere hadde:) Blomster og sjokolade, en sikker vinner sier jeg!!
Så heldig du var som fikk de koppene, de var jo bare nydelige:)
Godt å kose seg litt ekstra med god mat på en slik dag.