fredag 27. februar 2009

Det kan forveksles med vår...

Solen varmer, snøen smelter og det begynner og bli lysere. Våren har på en måte kommet den nå.
Blomstene som har stått i vinterdvale i kjellern er nå tatt frem, og står i stuevinduet. Det har alt kommet en del nye skudd på dem, selvom jeg satte dem frem igår. Moro å se når de får knupper.



Det er ikke bar oss mennesker som fryder seg over som og bedre vær. De firbente er også glad solen varmer etter denne kalde vintern.


Håper alle sammen får en flott start på helgen.




6 kommentarer:

Josefine sa...

Hei på deg:) Innom for å ønske deg en god helg...herlig med de første solstrålene som varmer! Så flott kommoden din ble:) Klemmer fra Josefine

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Halloen!!
Ja det er herlig når det begynner å spire og gro...
Ser ut som de koser seg dyrevennene dine også,så herlig å se:)
Har kost meg på verandaen i dag ,sammen med katten som også satte pris på solens varme stråler.
Målte nesten en meter snø på plena...håper den smelter snart...
Ønsker deg ei flott helg!!

Solveig sa...

Hei hei:)
Du rekker jo å legge igjen nokk en hilsen hos meg du jo,mens jeg var på vei til deg!
Tusen tusen takk vennen for alle gode hilsner og ord fra deg:)
Det setter jeg veldig pris på!

Så gøy at du har det samme speilet. Synes det er virkelig vakkert jeg:) Glad det ble det!

Lenge siden sist nå ja!
Har tenkt mye på deg:)
Hvordan er det med deg da?? Må lese over det jeg har gått glipp av nå;)
SØt hunden din som vanlig:)

Solveig sa...

Nei,så ikke at de var 2 på det bildet først.. hehe!

moa sa...

hei,hei..
se det er knopper allerede...spennende å se hvordan de vokser frem - igjen..
..herlig bilde av dine søte 4-bente,ja de elsker solen de også!!
ha en fin lørdagskveld!
moaklem

anneskreative sa...

Hei du,,,,ja jeg er helt enig,,,vi har hatt flotte vår dager, men hva nå????
Blir det aldri tomt for snø der oppe ?
Smiler.
Gleder meg til varmere dager,,,,,så skjønn den lille hunden din er.
Komoden ble også fin,,,,,moro med slike prosjekter.
Ha ei fin uke.
Klem Anne