søndag 18. januar 2009

SøndagsKOS for TO

Søndag er en fantastisk dag. Det er liksom den dagen i uken som man ikke trenger og gjøre noen ting. Man kan bare slappe av og kose seg.

Idag har vi vært hos svigers og spist middag. Når vi kom hjem var det bare å kaste seg på sofan, for her skal det ikke gjøres noen ting idag. Så da var det bare å dekke bordet for to, fyre i ovnen, prøve å glemme at snøen har lavet ned idag og KOSE SEG.

Cola, sjokolade og chips... Nam nam, ikke så sunt for midjen, men veldig sunt for smaksløkene:)
Jeg oppdaget at svigermor har en rød pelargonia i kjelleren. Og siden mine som jeg har i kjelleren er rosa, så så jeg mitt snitt til å ta med meg et par skudd. Nå har de blitt satt i litt vann, og håper det ikke er så lenge til det kommer røtter og jeg kan begynne å plante dem. Nå er jeg bare på leting etter noen som har en hvit pelargonia stående. Slik at jeg kan ta noen skudd fra den. Hi Hi, billig og morsom måte å pleie blomster dilla på.
Ha en ellers flott søndagskveld alle sammen. Her ligger vi på sofaen og koser oss:)

3 kommentarer:

Nikoline sa...

Takk for koseleg kommentar,kjekt du la att eit lite spor så eg kunne finna denne flotte bloggen! Er det tid for å prøva å få geraniumen til å røta seg no,altså...? Ein lærer stadig nye ting her i blogglandia...
Ikkje så mykje fornuftig som blir gjort her i kveld heller.. lett henslengt på sofaen og vin i glaset.. (kanskje ikkje så passande etter kyrkjebesøket i dag.. kremt..)men det er berre ein rest etter i går..
Ha ei superfin veke i vente!

Magdalena sa...

fniiis, kunne jo sendt deg en i posten,- har nemlig hvit....
takk fpr hilsen og fin uke til deg~~¨

Jenny Oak Fae sa...

Tack snälla du för din kommentar..!

: )

Önskar dig en fin ny vecka!

KRAM, Jenny

<3