torsdag 29. januar 2009

Alt annet enn interiør



Her har det skjedd mye i det siste. Men ikke noe som har med interiør å gjøre. Jeg har ikke hatt mye tid til å blogge, men her kommer en liten oppdatering om hva som har skjedd i det siste.


På lørdag var det julebord for 2008, og vi dro hele gjengen fra jobben opp til en hytte på gautefall. Vi kjørte oppover i 10.00 på lørdag. Det ble grilling og drikking når vi kom opp. Senere på kvelden koste vi oss med koltbord og godt og drikke.


Vi hadde en utrolig flott tur.

Litt triste nyeheter har det også vært. Bestefaren min havnet på sykehus pga. slag. Og dette er ikke noen koselig nyhet. Men nå har alt stabillisert seg og det kommer til å gå bra.

Den siste nyheten er koselig. Vi har fått en pus, det er en to år gammel Siameser hun. Hun er bare så nydelig. Og hun går kjempe bra sammen med hunden min. Jeg har ikke noe bilde av henne enda. Men dette kommer.

Ønsker dere alle en god fredag og god helg!

3 kommentarer:

My home is my Castle sa...

For noen nyydelige bilder !!!
Vakkert !!!

Håper det går bra med bestefaren din...

Kos deg med pys ;)
Klem,Kari

Størhuset sa...

Hei, ligger en utfording til deg! Ha en fin helg:0)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Flotte bilder hos deg!
Håper alt går bra med din bestefar.
Gleder meg til å se katten din, kjekt at hun går fint sammen med hunden.
Ønsker deg en fin kveld!!