mandag 1. juni 2009

Da var pinsen over for denne gang

Det er nok ikke bare meg som sitter igjen med følelsen av at vi har hatt en flott helg. Vi har kost oss masse hvertfall. Vi har vært på hytta, det er så deilig for der er det akkurat som om tiden står stille og ingen tenker på klokken. Hytten har været i min familie i mange år, det har vært barndomshjemmet til min pappa og min bestefar.

Så der er det mange gamle skatter.

Det er ikke bare oss tobente som liker å komme oss litt vekk. Lilly (hunden) har kost seg kjempe masse, på slutten tror jeg nesten hun trodde at vi hadde flyttet dit, hun har værtfall blitt veldig varm i trøyen.

Og titte ut av gelenderet er smart når det grilles på den andre siden, kanskje faller det noe ned jeg må få med meg:)
Vi koste oss med både elvefiske, grilling og sene kvelder, så det ble ikke bare jobbing.
Alt i alt har det vært en flott helg. Jeg sitter her nå; nydusjet, solbrent, sliten og full av myggstikk. Det kjennes virkelig ut som sommer. Neste helg blir det ikke hyttetur på meg, for da skal jeg på bloggtreff i Oslo, det skal virkelig bli spenende. Ha en flott ukestart alle sammen.


10 kommentarer:

Unknown sa...

For et herlig bilde av hunden... hundemenneske som jeg er... :o) Jeg tok mange badebilder av Theo-hunden min i går, han hiver seg ut i vannet, rister seg generøst på oss andre osv... ;o)
Takk for gode ord ellers, det er godt m tilbakemelding, så vet man at man ikke er helt på jordet..
Helgen har vært full av familie, veldig koselig. Og varmen har vært helt...fantastisk, viftene er på inne i mitt gamle hus, klestørken er utmerket og bikkja ligger som et slakt... ;o)
Ha en fin ukestart, vi blogges ~
Klem fra meg, da :)

Unknown sa...

Høres forresten herlig ut med en slik familiehytte...!

moa sa...

hei,hei..
så flotte bilder! så herlig det av din søte lille hund som titter frem, nydelig...
og dere har kost dere skikkelig leser jeg, så bra!! ikke bare jobbe, vet du, tjihi..
jeg vet ikke om noen andre som kommer med tog, nei..men det er sikkert lurt å ta en utskrift av kart..gaten du skal til er universitetsgaten..lyder det kjent for deg?
ikke mange meterene å gå fra nationalteateret, iallefall..du kan jo få mobilnr mitt, evt så du kan ringe på veien, om du ikke finner frem..noe jeg tror du gjør
:0)
moaklem

Josefine sa...

Hei igjen:)

Høres ut som du har hatt en kjempehelg. Koselig med hyttetur også da,...særlig familiehytte med mange skatter i! Så fint å ha et sted der slekten kan samles.

Koselige bilder...det av hunden din var bare supersøtt. Hva skulle vi gjort uten sånne gode venner...vi trenger dyrene ja:)

Litt solbrent på nesen er jo bare litt sjarmerende..og sommerlig som du sier! Ha en flott uke min venn

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Høres ut som dere har kost dere godt på hytta:)
Supert bilde av hunden,så søt da!
Godt med slike varme soldager,flott pinse her også.

Ønsker deg ei fin ny uke!!

Lykkelita sa...

Så deilig helg dere har hatt! Det må da være det "gode liv". Søtt bilde av hunden... Hi hi, de er nå herlige de firbente vennene våre:)
Ha ei fin uke og kos deg på bloggtreff - det blir nok koselig:)

Hanne sa...

Ai ai - ja, dette smakte SOMMER! Blinkskudd av Lilly :-)
Pludrehanneklem

Unknown sa...

Goood torsdag fra meg!
klem fra Nanni :)

moa sa...

hei,hei...
skulle sende deg mail...med mobilnummer...men får at mailen ikke er korrekt...
har du en annen mailadr...?

moaklem

Solveig sa...

Hei hei søte du:)
Tusen tusen takk for alle gode ord du legger igjen hos meg!!
BEklager at jeg ikke har fått kommet tilbake, desverre ikke like lett pga hodet for tiden:S
Så fint dere har hatt det på hytta:) Godt å komme seg bort fra hverdagslivet å ta det med ro.
For en herlig plass, masse gamle skatter å se på! Slikt liker jeg og;) Så søtt bilde av hunden din!

Ønsker deg ei super helg;)