onsdag 29. oktober 2008

Noen bilder fra gangen min. Den er veldig smal derfor så brukte jeg lang tid på å finne den innredningen som passet, etter at vi hadde malt og lagt nytt gulv. Jeg liker veldig godt hvordan det ble. Vi har ennå trapptrinnene å skrape for lim, pusse og male. Men jeg elsker trappen min så gleder meg til den kan komme frem på den måten den burde.




Starter med orcideen min. Den lilla blomsten er så fin kontrast til den hvite veggen.
Litt vanskelig å ta bilder siden det er så smalt. Kommer lissom ikke til noe sted hvor man får er ordentlig oversiktsbilde, Men noen detaljer er jo bra. Her ser dere også hvordan jeg blander inn litt orientalsk. Denne lykten fikk jeg av min skjønne mann på bryllupsdag vår.


Her ser dere også trappa i speilet.

1 kommentar:

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Hei!
Koselig hos deg, gleder meg til følge bloggen din.Nydelig liten hund, en flott følgesvenn det.
Ha en super dag!!!