tirsdag 28. oktober 2008

Min nye blogg

Ja, da har jeg også slengt med på blogg bølgen. Da kan jeg vel fortelle litt om hva denne bloggen skal handle om. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke ville ha en blogg som handlet om meg som person. Så jeg gjør som mange andre å lager en blogg ang. min store hobby som er interiør. Har en annen hobby som sikkert også kommer til å merkes i bloggen og det er dyr, da spesielt hunder. Tilbake til interiør; stilen jeg liker er en blanding av: Shabby, engelsk romantisk, orientalsk, landlig og gammel fransk. Så vi får se hvordan dette utarter seg.


Fortiden er jeg midt oppi oppussing av et gammelt hus fra år1913. Noe jeg har tenkt til å la dere få være en del av. Jeg håper dere som leser dette kommer til å like denne bloggen.Ha en fin dag:)

Ingen kommentarer: