lørdag 6. juni 2009

Jeg har funnet et sted...

...som er helt spesielt. Vakkert og kreativt er det. For en stund siden flyttet jeg dit, blogglandia heter det...
Der har jeg fått mange venner, venner med meninger, evner og personligheter en ikke finner på hvert gatehjørnet. Idag har vennene mine fått ansikter. Jeg har vært på BLOGGTREFF:)

Jeg vil tørre og si at VI har hatt en utrolig flott dag alle sammen. Vi har spist, drukket vin og fnist masse, kan det bli bedre.

Dette er virkelig jenter jeg gleder meg til å møte igjen for jeg VET at dette ikke er siste gangen jeg ser dem.
Jeg tok toget til og fra Oslo, når jeg skulle hjem fikk jeg litt tid til overs. Og hva er ikke bedre da enn å slå ihjel litt tid i en INTERIØRforretning. Så det ble med noen godbiter hjem, en flott veske fra Lisbeth Dahl, et emaljert skilt, en ranke med små hvite blomster og en liten glassbeholder jeg nå har bommul i. Så nå koser jeg meg med dem:)
Kos dere med resten av helgen jenter. Nå er det natta for meg. Tusen takk til alle dere som var med på treffet.

8 kommentarer:

organic-lizzi sa...

Det var bare sååå koselig..
Deilig møte synes jeg også:-))
Jasså..så du fikk tid til å shoppe også:-)? Det gjør jo ikke dagen kipere for å si det sånn..
Jeg shoppet deee deilige plantene når jeg kom hjem.Måtte på butikke for å ha noe mat(grønt:-)til helgen...og vips der stod de å blinket foran meg...
Kooos søndag..&nattaklem fra Randi

Størhuset sa...

Sikkert gøy, har ikke fått med meg at det var treff jeg. Skal jammen prøve å bli med neste gang!

Hanne sa...

Så spennende å møtes ansikt til ansikt, når man ellers bare er et nick for hverandre.
Ha en fin, fin søndag :-)
Pludrehanneklem

Vibeke sa...

Ja, tusen takk for en helt herlig dag kjære deg! Var SÅ koselig å treffe deg og jeg håper at det ikke blir siste gangen :)
Hva syntes du om bladene vi kjøpte, du fikk vel kost deg med dem på veien hjem!? Falt pladask for et av hjemmene som ble vist i Tove bladet (fra side 14).

Ønsker deg en deilig søndag,

klemmer fra Vibeke :)

moa sa...

hei søte deg -
...så nydelig skrevet! ..blir helt rørt her jeg sitter..
og du fikk jammen meg tid til litt shopping også, så herlig..Da ble det litt snop hjem fra tigerstaden,alikevel!
kos deg i dag, min venn - og hjertelig takk for bildene...morsomme bilder av interiørjenter med litt vinstemning, hihi...
moaklem

M sa...

Tusen takk min kjære!!!!!!
Jeg blir SÅ glad for alle fine ord...
jeg føler jo at jeg deler noe som er veldig "mitt".....
Men du!!!
Kjekt å høre at du koste deg på bloggtreff!!
Du sier at du har kjøpt deg en ny Lisbeth Dahl veske?
Jeg har paraply, tiiihiii, men visste ikke at det fantes vesker??
Har du bilde av den?
Jeg ble veldig interessert!!
:D
Klem fra meg

www.hjertelig.blogg.no sa...

Hei Ida:)

Ja, det var virkelig koselig treff:) Og artig å sette ansikter på folk man har hatt kontakt med og "kjent" lenge uten å vit ehvem det EGENTLIG er.

Håper du får ei fin uke!

Klem Hege

Unknown sa...

Oi, bloggtreff? Overrasker stadig du Ida <3