søndag 19. april 2009

For en herlig helg!

Denne helgen har vært helt fantastisk. På fredag var jeg så sliten av uken at det var nesten som å kjøre rett inn i paradis når jeg kjørte hjem fra jobb og viste det var helg.

Solen skinte og været var flott. Når jeg kom hjem sier mannen min at det har meldt slikt vær hele helgen. Og hva gleder ikke ett sol-sugent hjerte mer enn det:)
På fredag var det frem med engangsgrillen i hagen (har ikke funnet frem gassgrillen enda), pølser ble servert på enkel måte. Du så flott at noe så lettvint kan være en så flott start på helgen.Lørdag var jeg først på tur med min lille hund. Deretter vasket og malte jeg gulvet på verandaen, vi holder på å male huset nå så mye maling blir det. Men det gjør ikke noe så langt jeg får være ute. Etter en lang dag med mye jobbing var det godt og nyte et glass vin med venner på kvelden.

Idag sto vi opp litt senere enn vanlig. Nøyt en god frokost før vi fortsatte på malingen. Det er så flott og se forandringen (vi bytter farge). Det ble også tid til en liten tur, der vi fant masse med gåsunger, hestehov og hvitveis.


Alt i alt har det vært den beste helgen på lenge. Vi har fått vært masse ute og kost oss samt gjort mye nyttig. Håper dere alle har hatt en flott helg, og nytt været like godt som meg.
Ha en flott ukestart:)
IKKE GLEM KONKURRANSEN MIN SOM LIGGER I INNLEGGET NEDENFOR!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Koselig blogg og koselig å lese om en herlig helg! Her på berget har det også vært godt..., men nå må det soves.
Ønsker deg en god ny uke :)
La deg til som link til siden min i tilleg til konkurransen, besøk meg gjerne :)
Nanni :)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Ja det er herlig når sola skinner,og spesielt når det er helg:) Ikke så mye sol her i helga, men det ble tur for det..flott nå som hvitveisen blomstrer. Ser den pynter fint opp hos deg:)
Ha en flott dag!

Lykkelita sa...

Hørtes ut som ei litt slitsom (malingsdelen), men mest herlig helg! Så gøy å bytte farge på huset - men det tar tid. Flott at dere er heldige med været hvertfall!
Ha en fin dag:)

Størhuset sa...

Det hørtes ut som en perfekt helg! Har vært mye ute i helga vi også, deilig med vår. Er nok ei stund til hvitveisen kommer her. Synes det er koselig å plukke inn blomster, blir jo mye av det fremover. Ha en flott uke!

Bjørkely sa...

hei hei!
Det høres ut som du har hatt en fantastisk helg! :)

anneskreative sa...

Ja dette har vært ei herlig helg,,,,og sola fortsetter og skinne,,,,
Moro med ny farge på hust, selv om det er litt av en jobb med all malingen,,,,men da blir liksom huset helt nytt.
Du fpr vise oss bilder når dere er ferdige,,,,
Lykke til,
Ha en fin mandag.
Anne

moa sa...

hehe..ja du kjenner den følelsen, ja..men den går over - heldigvis..nå er alt helt greit igjen..så koselig helg du har hatt!
nydelig hvitveis...gleder meg til de kommer hit i dalen hos meg:0)
..nattaklem fra meg

Tyra sa...

Ååå dere er så flinke til å så og stelle med planter! Jeg har liksom aldri tålmodighet til det, så det blir til at jeg kjøper ferdige planter. Er dog sikker på at om jeg får meg et drivhus....;0))
Vårhilsen fra Cathrine